Morres
![](/forum/avs/avatar_1234.gif)
|
ik heb in de loop der jaren ook gehad, eigenlijk vooral met caution barren. Volgens mij is de chickenbone te lang of te kort, zodat wanneer je ineekduikt met je bovenlichaam, de bone eruit wordt gedrukt. het gebeurde me 1x toen ik er naar keek, en dat was dus toen ik mn bovenlichaam voorover bukte..
|
|
|
Stetman
![](/forum/avs/avatar_3941.png)
|
heb het meerdere keren met een mystic trapeze en rebel 2007 gehad. Heb een tube over de donkey dick geschoven, helpt wel, maar daardoor is die uiteindelijke afgescheurd. Een andere haak kan ook de oplossing zijn. Anders regelmatig checken of je nog goed ingehaakt bent.
|
|
|
Tim!
![](/forum/avs/avatar_5391.png)
|
Heb ik ook al 1x meegemaakt, ook met een mystic warrior 07... Ik heb niet gezien hoe het kwam, maar sindsdien niet meer tegengekomen
|
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
Ik had het 2 wkn terug op workum ook... Met rhino 06 en ook 06 bar en ook Mystic warrior trapeze..Het waren dikke vlagen dus ik werd ff flink gelift. Toen ik neer kwam dacht ik....safety safety...onee...loslaten kan nu ook gewoon...ghehe..
|
|
|
Alexander
Geen avatar
|
Had het ook wel eens met m'n Rebel '07 en mystic trapeze. Komt eigenlijk vooral omdat de spanning er even af is geweest en dan zakt je chickenloopje als het ware een klein beetje naar beneden. Als jij dan bijv. met je kite loopt en je kite staat ong 70 a 90 graden t.o.v. jou wordt je loopje scheef getrokken en ga je unhooked. Gewoon ff controleren tijdens het teruglopen is volgens mij t enige dat je er aan kan doen. Succes...
|
|
|
mike
![](/forum/avs/avatar_7141.png)
|
kortom mystic trapeze is ook niet alles
|
|
|
WaZuP
![](/forum/avs/avatar_278.png)
|
ik heb het ook wel eens gehad met een nagelnieuwe crossbow7 in storm, op die bar zat een oudere chikenloop (wel met donkeydick) maar die ging de hele tijd eerst half van mijn haak. Ineens ja hoor schoot hij uit de haak(gewone prolimit haak) tegende bar en alles sloeg uit mijn handen. Door de enorme krachtbrak mijn leach oo nog eens (suicide aan de chickenloop maja was bow) en hele zooite woei weg,
denk dat het echt aan die chickenloop lag, mischien e hard of te zacht weet t niet maar feit is dus dat er iets irritant kan zijn met je materiaal.
|
|
|
Mees..
![](/forum/avs/avatar_6649.png)
|
ik had het ook met mijn rebel + mystic.
Bij mij was het dat als ik upwind liep met mijn kite op 9 of 3 uur, dat mijn chickenloop voor de helft van mijn haak schoof, maar uiteindelijk werd tegengehouden door de donkeydick. Soms scoot bij mij de donkeydick eruit, en was k ook opeens unhooked aan het varen.
|
|
|
|
NIELZZZZ
![](/forum/avs/avatar_527.png)
|
ik heb nu ook sinds kort de mystic warrior trapeze,heerlijke trapeze maar vind de haak aan de kleine kant,waardoor je chickenloop er snel uitvalt als de druk uit je kite weg is of nar een harde crash. ik ga denk ook maar me oude haak erop zetten.
|
|
|