WaZuP
|
kunnen ze nooit voor mekaar krijgen,
kunnen moeilijk alles en iedereen gaan beboetten als er vrolijk 100 man aan het kiten is
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
die palen baren me wel zorgen. Stel dat het hele plan onoverkomelijk is, daar ga ik van uit, waarom dan afbakenen door palen, daar kan je toch ook gele plastic boeien voor gebruiken? daar ga je niet zo dood van als je er ff vol op klapt....
|
|
|
|
Ondabeach
|
één stuurfoutje en je staat voor paal
|
|
|
Frank77
|
Is hierover nog contact geweest met de instanties??? IK vaar er niet meer maar ik vind het onbegrijpelijk dat ze dit echt uitvoeren... en dat wij het laten gebeuren
|
|
|
|
bikiniisuit
Gast
|
nou dasss dan lekkr. op schellinkhout ist bloedlink met die spietspaaltjes, vlagerige wind, scherpe rotsjes, ga ik dus ff niet heen en nu gaan ze hier OOK palen plaatsn. bestuur van die stichting behoud autostrand bestaat uit 60 +rs (check de link), pfff, wie heeft r een vriendje bij de krant, dit is toch gevrlijk?????? kbedoel, ik ben beginnr en al een gevaar en die PALEN erbij = 1 moord soapshow
|
|
|
Chop S(t)ick
|
Het is wel heel klein Wat lijkt het me mooi om zo'n ambtenaar tezijn. Je komt in de avond thuis en je vrouw vraagt je hoe was je dag? Kun je vertellen dat je een besluit hebt genomen waarmee je een hoop levens mee in gevaar gaat brengen in de toekomst. Omdat er palen worden geplaats heb je beslist geen rekening gehoudn met extra gebied omdat de recreant echt niet in de buurt van de palen wil komen. Je verheugt je op een toekomstig arrest waaruit gaat blijken dat je wist dat palen no go waren ivm veiligheid en dmv het arrest wordt je dik op je verantwoordelijkheid gewezen als bestuurder.
Als het plaatsen van palen levensgevaar voortbrengt is het plaatsen van palen niet toegestaan.
Kite op 12 uur zone Wat ik wel een mooie optie zou vinden is om er ook een gebiedje aan te hangen waar gelest kan worden. Zo heeft niemand meer last van de enorme hoeveelheid kites op 12 uur en hebben de studenten geen last meer van de gevorderde kiters. Dus nog een extra gebied erbij en weg met die palen natuurlijk.
|
|
|
Alferink
|
Kite op 12 uur zone Wat ik wel een mooie optie zou vinden is om er ook een gebiedje aan te hangen waar gelest kan worden. Zo heeft niemand meer last van de enorme hoeveelheid kites op 12 uur en hebben de studenten geen last meer van de gevorderde kiters. Dus nog een extra gebied erbij en weg met die palen natuurlijk.
Eens
|
|
|
d@ni
|
Ik zag laatst een aanbieding voor een motorkettingzaag bij de makro, wie doet er mee? Is geen gek plan eigenlijk. Moeten we gewoon doen, kijken hoe vaak ze die paaltjes terugplaatsen.
|
|
|
JO'Neill
|
precies....dit topic ff verwijderen en niemand die er iets vanaf weet
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik zag laatst een aanbieding voor een motorkettingzaag bij de makro, wie doet er mee? Is geen gek plan eigenlijk. Moeten we gewoon doen, kijken hoe vaak ze die paaltjes terugplaatsen. We zitten op een golflengte met JO'Niell Wie doet nog meer mee?
|
|
|
Alferink
|
Ik kijk wel of niemand ziet dat we aan het zagen zijn
|
|
|
Lex
|
Ik doe ook mee en kan na de daad de schadelijke berichten in dit topic verwijderen
|
|
|
R.B.
|
Dan ga ik jullie verraden ;P. Bij nader inzien kunnen we er misschien wel een paar kickers en sliders van maken das nog veel leuker. Ik ben voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|