inserts draaien mee

Bandiet

Geen avatar

September 13, 2008, 21:12:00
edit2Rapporteer  
hellow,

ik heb een klein probleem in mijn board, mijn inserts draaien mee met mijn vijzen, ben naar een winkel geweest, deze heeft de vijzen afgeslepen zodat ik mijn pads en straps er van kon halen, maar nu.. kan je nieuwe inserts plaatsen of waar kan ik dit laten doen? wat kan er gebeuren zodat ik de plank weer kan gebruiken?

alvast bedankt

Michel
Psychotic

Antwoord #1 September 14, 2008, 19:47:51
edit2Rapporteer  
boel opendremelen, oude insert eruit, beetje epoxy erin, nieuwe insert erin en klaar Smiley
Bandiet

Geen avatar

Antwoord #2 September 15, 2008, 10:20:28
edit2Rapporteer  
kan je wat specifieker zijn? boel open dremelen.. door de plank door? of?
Psychotic

Antwoord #3 September 16, 2008, 18:54:03
edit2Rapporteer  

Zo zien je inserts eruit. Je dremelt de boel aan de bovenkant open, net genoeg zodat je oude insert eruit kan. altijd de onderkant in tact laten, want dat ga je zien. Als je m alleen aan de bovenkant opendremelt valt de reparatie precies weg onder je pad. Dan goed ontvetten en stort je de boel vol met epoxy, evt wat gesnipperd glas erbij, nieuwe insert erbij en klaar.

Als je t echt niet ziet zitten en in de omgeving zwolle woont wil ik t wel voor je doen voor n kleine vergoeding, PM me dan maar.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.