Morres
|
zonder als slaafje gezien te willen worden. Kijk een naar de Gaastra Jekyll(2008) of Spyder(2007)
Waroo is trouwen een erg 'lieve' kite. Shockwave heb ik nooit aangeraakt en TD3 had mega-bardruk, dus zal TD2 ook wel hebben
|
|
|
robin..
|
zonder als slaafje gezien te willen worden. Kijk een naar de Gaastra Jekyll(2008) of Spyder(2007)
Waroo is trouwen een erg 'lieve' kite. Shockwave heb ik nooit aangeraakt en TD3 had mega-bardruk, dus zal TD2 ook wel hebben
wat heeft hij hier nou aan ik promoot even gaastra ja de waroo is lief en omdat de td3 hogebardruk heeft zal de td2 dat ook wel hebben zonder hem ooit aangeraakt te hebben beetje bullshit reactie
|
|
|
Morres
|
wat heeft hij hier nou aan ik promoot even gaastra ja de waroo is lief en omdat de td3 hogebardruk heeft zal de td2 dat ook wel hebben zonder hem ooit aangeraakt te hebben beetje bullshit reactie hij heeft er meer aan dan jouw reactie....
|
|
|
kootsie
|
Nee dan deze reactie, daar heb je helemaal niks aan
|
|
|
robin..
|
wat heeft hij hier nou aan ik promoot even gaastra ja de waroo is lief en omdat de td3 hogebardruk heeft zal de td2 dat ook wel hebben zonder hem ooit aangeraakt te hebben beetje bullshit reactie hij heeft er meer aan dan jouw reactie.... kinderachtig
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Gaastra heb ik niet meegenomen in mijn opties. heb eerder een keer een Gaastra gehad en kan niet echt zeggen dat ik er tevreden over was. Heb wel de spyder een keer mogen vasthouden. op zich een leuke kite maar als ik dan zou moeten kiezen tussen een spyder of een shockwave...wordt het de shockwave.. de td2 kun je toch ook 1:1 gaan varen..... zal geen verschil zijn denk ik met de shockwave...die staat ook bekend als spierballenmonster...dit valt 1:1 echt wel mee......
|
|
|
Bram Wilbrink
|
GAYstra wil je toch ook niet mee gezien worden... NAISH RULES !! Liever n shockwave dan zo'n onbetrouwbare Best.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Als je moet kiezen zou ik tussen de Shockwave en TD2 kiezen. De Shockwave zal waarschijnlijk in harder wind iets stabieler zijn als de Waroo, de TD2 daarintegen zal weer wat stabieler zijn als beiden.
Ik zou voor de TD2 gaan, want je wilt lekkere depower met die wind en die heb je dan ook zeker.
|
|
|
chico
|
Ik kan alleen maar zeggen dat ik naast mijn Boxer SLE 9 en Shockwave 12 er ook een Shockwave 7 bij heb. Voordeel is je kan alles op een bar varen. De Sw7 is een prima dingentje. Lekker snel en best goede low end. Over de highend. Ik heb maar een keer overpowered gestaan met mijn SW 7tje maar toen kon men ook al niet meer met een C , maatje 6 op 12 uur stilstaan.
|
|
|
KiteDemon
|
De verschillen in kites worden steeds kleiner naarmate de maten ook kleiner worden. Wel zal er nog een enorm verschil zijn in gevoel tussen 2:1 en 1:1 barsetting. Dus volgens mij maakt het weinig uit welke kite je in 7 neemt. Ik denk dat je je spaarbig maar moet laten beslissen. Aangezien je voor een SLE gaat zal de highend geen beperking vormen in een maatje 7.
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Ik kan alleen maar zeggen dat ik naast mijn Boxer SLE 9 en Shockwave 12 er ook een Shockwave 7 bij heb. Voordeel is je kan alles op een bar varen. De Sw7 is een prima dingentje. Lekker snel en best goede low end. Over de highend. Ik heb maar een keer overpowered gestaan met mijn SW 7tje maar toen kon men ook al niet meer met een C , maatje 6 op 12 uur stilstaan.
met welke wind vaar je de 7? ben zelf rond de 70kg,...mijn vriendin is rond de 65kg...
|
|
|
|
Frank77
|
beetje bullshit reactie
Niet mee eens: een TD (2:1) heeft gewoon hoge bardruk (door de pulleys op de bar, das een afrader). De waroo is prima kite, en erg vergelijkbaar met een gaastra jekyll. Een 7 waroo (die hebik zelf 2007, 80 kg) vind ik zelf niet alttijd voldoende in de high end. Ik kan hem dan niet aanraden naast een 9, omdat ik af en toe het water niet op ga terwijl andere 7'tjes wel kunnen varen. Ik zou als je al een 9 hebt een SLE kopen die wat meer high end heeft. Geen rvaring met de SW
|
|
|
KiteDemon
|
....hmmmmm........zelf nog steeds een 2007 Waroo 7 in mijn quiver en weeg 75 kg. De enige keer waarvan ik dacht dat ik in de buurt van de highend kwam, bleek een sessie met vlagen van dik over de 40 knopen oftewel vlagen van dik 9 bft. Het is ook een kwestie van techniek en ervaring maar kiten in + 40 knopen is zowiezo niet echt meer leuk door de extreme verschillen met vlagen, en een nog kleinere kite of kite met meer highend, verandert daar niks aan.
|
|
|
chico
|
....hmmmmm........zelf nog steeds een 2007 Waroo 7 in mijn quiver en weeg 75 kg. De enige keer waarvan ik dacht dat ik in de buurt van de highend kwam, bleek een sessie met vlagen van dik over de 40 knopen oftewel vlagen van dik 9 bft. Het is ook een kwestie van techniek en ervaring maar kiten in + 40 knopen is zowiezo niet echt meer leuk door de extreme verschillen met vlagen, en een nog kleinere kite of kite met meer highend, verandert daar niks aan.
Idd. tot 40 knopen met de SLE 7 Shockwave. Misschien kan nog wel een beetje meer maar dan wordt het overleven ipv van varen. Weeg droog 78 kg.
|
|
|
zjunnusun
|
iemand ervaring met de TD2 7 meter?
Lekker snel en met 2:1 zijn de vlagen goed op te vangen. Lowend vind ik verassend (ik vanaf 20 knopen) en das ook een voordeel, met de highend zit het echt wel goed, ik kan een 11 tot 25 knopen redelijk relaxed houden (95 kg). Idd wel indirecter stuurgedrag door de 2:1 setting, dat is wennen maar die hoge bardruk heb ik niet zoveel problemen mee. Ik spring nog niet zo vreselijk lang maar ze hebben enorme lift. En tja slingshot kwaliteit
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Lijkt er op dat ik net te laat ben met de aanschaf van een shockwave...gast bij de shop kon hem niet meer vinden en was bang dat ie verkocht is...
blijft nog over de waroo...wie heeft er ervaring met een waroo op een SLE bar van naish?....
TD 2 is ook een optie...las alleen dat deze kite nog wel eens wil inverten...klopt dit?
|
|
|
zjunnusun
|
TD 2 is ook een optie...las alleen dat deze kite nog wel eens wil inverten...klopt dit?
Was bij de eerdere diesel wel zo, td2 alleen als je niet hard genoeg oppompt.
|
|
|
Hattori Hanzo
|
het is toch de waroo geworden... heb hem gisteren opgehaald...kleurtje is Wit/zwart...deze zie je niet zoveel.... Mooi kiteje.. laat de bakken woei maar komen
|
|
|