palen autoplaya

diederik

Oktober 28, 2008, 17:29:18
edit2Rapporteer  
Dudes,

Jullie gaan me nu waarschijnlijk verrotschelden voor eikel....

Ik was afgelopen zondag op het autostrand en werd voor het eerst geconfronteerd met die palen....wat een verschrikkelijke idioterie!!!!!!!!!!!

Na wat rakjes heen en weer gevaren te hebben heb ik het volgende besloten:

Ik heb geen deathwish dus ik ga gewoon ACHTER/downwind van de palen varen...boete...jammer dan safety first!
Meer van jullie dit dit idee met me delen of gaan jullie aan dit soort achterlijke debiele regeltjes houden en wachten tot (waarschijnlijk na jarenlange trage besluitvorming) die palen (na waarcshijnlijk een dodelijk ongeluk) verwijderd worden????

Hoor het graag...ik zou voorstellen allemaal juist ACHTER de palen te gaan varen...brengt in ieder geval de discussie op gang en we laten zo zien dat dit GEEN manier van zaken doen is!!!! ListenToMe
Idefixe

Antwoord #1 Oktober 28, 2008, 17:33:17
edit2Rapporteer  
die discussie is allang op gang gebracht ( zie ook het eerdere topic) Moet je vooral nu lekker achter de palen gaan kitesurfen dan weet je zeker dat het einde discussie / einde spot is..........
Ga je toch lekker achter de palen varen dan geef mij even een seintje ( hoef ik er in ieder geval geen verloren tijd meer in te steken  ThumpDown  )

( De NKV beschikt alleen over vrijwilligers die dus alles in hun eigen vrije tijd moeten doen. Helaas gaan dan sommige dingen niet zo snel als dat zij zelf zouden willen. )
martijn

Antwoord #2 Oktober 28, 2008, 17:33:39
edit2Rapporteer  
mmm, slecht idee van je denk ik. Achter de palen is VOGELGEBIED en dus verboden!

wees nou gewoon slim en loop desnoods een stuk upwind!
Morres

Antwoord #3 Oktober 28, 2008, 17:35:44
edit2Rapporteer  
die discussie is allang op gang gebracht ( zie ook het eerdere topic)
En daarom, slotske
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.