Palen Oostvoorne...

Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Oktober 21, 2008, 11:03:26
edit2Rapporteer  
Inmiddels staan er nu 2 borden bij parkeerplaats autostrand met daarop de zonering. Undecided
1 bij de slagboom parkeerplaats en 1 "verderop" aan het einde van de asfaltweg.

maar hoe is de stand van zaken omtrent de palen? het is ineens stil....
Ook de petitie heeft weinig leven meer, is deze ingeleverd? is het wel de moeite waard met 502 intekeningen?
of mis ik iets? wie weet er meer...
Alferink

Antwoord #1 Oktober 21, 2008, 11:07:02
edit2Rapporteer  
Tja, topic was ook unsticky't dusja.. dan zaktie naar beneden..    Snapte ik ff niet,

Maar idd, ben ook wel benieuwd.
Idefixe

Antwoord #2 Oktober 21, 2008, 11:24:03
edit2Rapporteer  
1) Voor vragen richting de NKV kun je gewoon het beste een mail sturen naar de NKV. het is voor de mensen van de NKV gewoon niet te doen om op ieder topic op het internet te reageren.
2) Na een eerste reactie van de betrokken autoriteiten en het verzamelen van gegevens ( waaronder de petitie) gaat het bestuur NKV, in overleg met de betrokken regiovertegenwoordiger en plaatselijke autoriteiten aan het werk om één en ander te "regelen"
3) vervelend gegeven is dat een aantal mensen de petitie "dubbel" hebben getekend / ingevoerd. Naast het feit dat m'n eigen pc gecrasht is ( bootsexctor naar de kl*****  ThumpDown Zit ik nu dus zo'n kleine 500 reactie's handmatig te controleren

Heb nu even één van de meest ouwe pc's in huis even "online gekwakt" en ben er straks weer uit i.v.m. herstel van het hele gebeuren hier . Voor vragen ff een mail sturen naar info@kitesurfvereniging.nl
Grtz
Spoon

Antwoord #3 Oktober 21, 2008, 11:55:56
edit2Rapporteer  
1) Voor vragen richting de NKV kun je gewoon het beste een mail sturen naar de NKV. het is voor de mensen van de NKV gewoon niet te doen om op ieder topic op het internet te reageren.

is er iets wat wij voor jou of voor het NKV kunnen doen?
stil zitten en je spot zien verknallen is ook niet prettig..

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 Oktober 21, 2008, 12:33:33
edit2Rapporteer  
Als je zo het gebied afbakend is het vragen om problemen. Overal ter wereld waar ik geweest ben worden kitezones met boeien afgebakerd. Op de Sluf liggen er ook een aantal boeien die met laag droog vallen. Waarom niet op Oostvoorne? Angry

Ik vind de beslissing voor die palen tegen het misdadige aanhangen. Vergelijkbaar met over een fietspad stalen snaren spannen op nekhoogte!

Tevens zijn we nu met hoog het lekkerste gedeelte kwijt door die zonering Angry ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Dree

Antwoord #5 Oktober 21, 2008, 12:37:14
edit2Rapporteer  
Beste Kiters,

De urgentie is bij alle partijen aanwezig en op dit moment vind overleg plaats met de Gemeente betreft de situatie. Besluitvorming verkoopt niet zo snel als wij allemaal willen, maar wij zullen er alles aan doen om de situatie te veranderen. Jullie hebben voldoende gedaan en daar zijn we dankbaar voor. Vertrouw erop dat het NKV druk op de ketel zal houden en jullie zal informeren zodra concrete resultaten worden geboekt.

Met de bekende groet,

Dree
Regiovertegenwoordiger
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #6 Oktober 21, 2008, 13:34:32
edit2Rapporteer  
mooi, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
Andre heel veel succes in ieder geval!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.