Hallo allemaal,
Afgelopen zaterdag gekite bij het autostrand in Oostvoorne. Ben nog echt een beginner, slechts 6 of 7 keer gekite. Begin het nu steeds meer onder de knie te krijgen en begin het steeds gaver te vinden.
Allereerst wil ik kwijt dat die nieuwe massieve balken op het strand echt heel gevaarlijk kunnen worden. Rond het einde van de middag kwam kort de vloed opzetten en verdwenen een aantal net niet onder het zeeniveau, maar bij de stevige golven die er stonden verdwenen ze soms. Heel gevaarlijk dus. Heb ook begrepen dat er een aantal flink hierdoor op hun plaat zijn gegaan.
Ben een aantal maal ook op mijn plaat gegaan, maar gelukkig niet door die balken. Was wel tot 2 keer tot mijn board kwijt en moest mijn best doen om er weer bij te komen. upwind bodydraggen moet ik mezelf nog meester maken. Uiteindelijk ging dit niet en was gelukkig een collega kiter (met een oranje north kite) zo vriendelijk om het board voor met te droppen. Weet niet wie het was maar ben hem wel erg dankbaar. Maakt het kiten zeker een stuk aangenamer, wetend dat iemand met je meekijkt. Ik ervaar de sfeer tussen de kiters ook als erg vriendelijk en behulpzaam, ondanks dat ik soms er tussendoor aan het knullen ben. Maarja iedereen moet het ooit leren.
Wilde dit toch even kwijt met jullie medekiters en maak ruim baan
als ik langs kom
. Geel met zwarte North Rhino '07.
groeten,
Frank