ervaring?? ozone frenzy of manta II

Goonie

Oktober 24, 2008, 14:48:16
edit2Rapporteer  
Ja ja de winter komt er weer aan en de wintersport ook weer.. vorig jaar heb ik dan ook voor het eerst gewaagd om eens te snowkiten en ja is echt keigaaf... Nou ben ik ozone freak en zou ik graag wat info of reviews willen lezen over mensen die hier ervaring mee hebben.. Ik doel dus op deze twee types van ozone en wat voor board het beste is aanbevolen.. mijn kitesurf nivo is in redelijke toestand qua ervaring.. dus geen beginner.. wel voor de sneeuw maar wat ik vorig jaar al merkte is dat het veel makkelijker is op de sneeuw dan in het water...

Okay ik hoop dat er wat mensen zijn met wat ervaring die ze willen delen..
of moet ik dan naar www.kitehighopdebergen.de schater

eey thanks Joepie
Flyingtrunkie

Antwoord #1 Oktober 24, 2008, 15:02:14
edit2Rapporteer  
Kijk ff op flyboarden.nl of vliegerforum.nl
Je zou ook aan een closedcell foil kunnen denken, dan kan je er ook het water mee op...... loser
michiel v geel

Antwoord #2 Oktober 24, 2008, 23:17:58
edit2Rapporteer  
pff ik heb al even niet meer aan ozone matrasjes gehangen maar weet dat de 05-06-07 frenzy's altijd toppers waren 08 en (nu komt 09 waarsch) ken ik niet maar het zal me niet verbazen als deze ook erg goed zijn.
pauluzz

Antwoord #3 Oktober 25, 2008, 17:25:20
edit2Rapporteer  
Mod Edit: Geen reclame, daar hebben we een tweedehandsgedeelte voor.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.