fuerteventura Caleta de Fuste

ferry
Gast
Juni 28, 2004, 22:12:29
edit2Rapporteer  
ja nog 3 weken en dan naar caleta de fuste
22-7 dan is het zover
nu hoor ik veel over Corralejo en Sotavento maar weinig over caleta
zijn er kiterakkers uit NL die hier al eens geweest zijn, en die mij kunnen vertellen of er nog andere opties zijn dan een huur auto
ook andere tips zijn welkom hoor!!!
greatingzzz 8)
slufterhufters.com

Antwoord #1 Juni 29, 2004, 08:17:34
edit2Rapporteer  
caleta de fuste zit je niet echt goed, vliegtuigen vliegen zeer laag over de plaats heen om te landen, en je kan er niet kiten, heb een kleine baai met aflandige wind, voor de rest alleen maar rotsen, klein gehucht.

Corralejo is de place to be, Flagbeach is HET kite meka van het eiland, gezellige drukte in het dorp dat uitgegroeid is tot een stadje.

TIP: annuleer je vakantie daar en kijk of je ergens in Corralejo kan verblijven.
ferry vers
Gast
Antwoord #2 Juni 30, 2004, 19:14:18
edit2Rapporteer  
thanks mate Wink
vlucht is omgeboekt naar Corralejo
bedankt voor die tip man
jij een goeie reis en misschien totziens
dag

ps
kan je daar varen met een 16 en mot dat pakkie nog mee??
KiteDemon

Antwoord #3 Juni 30, 2004, 20:19:19
edit2Rapporteer  
 16 is o.k. maar 12 en 8 is ook geen overbodige luxe. Als je pech hebt waait het een hele week 5-7 bft ( als je alleen maar een 16 hebt)
Dus neem al je gear mee om zo veel mogelijk uurtjes op het water te kunnen maken.

Een shorty of een lycraatje is genoeg. Ik heb zelf een hele week in een short gevaren want het was echt tropisch

Ps bij laag water kan je bij Flagbeach, even links naast het bord dat aangeeft waar je mag kiten, relatief vielig het water op.
slufterhufters.com

Antwoord #4 Juni 30, 2004, 21:42:52
edit2Rapporteer  
25-7 ga ik daar weg, dus we zien mekaar nog een paar daagjes.

Mick
Gast
Antwoord #5 Juli 01, 2004, 08:22:46
edit2Rapporteer  
thanks mate Wink
vlucht is omgeboekt naar Corralejo
bedankt voor die tip man
jij een goeie reis en misschien totziens
dag

ps
kan je daar varen met een 16 en mot dat pakkie nog mee??

Hey Ferry,

Als je toch op Fuerte bent check dan ook eens: http://www.rene-egli.com Schijnt ook echt een tospot te zijn en als je er toch bent...... Een rammelbak is zo gehuurd op zo'n eiland.....  ;D
slufterhufters.com

Antwoord #6 Juli 01, 2004, 09:25:26
edit2Rapporteer  
is geen topspot, vaak 7 a 9 bf en schuin aflandig.

op flagbeach is die sidesore van links en meestal 4 a 6 bf
Mick
Gast
Antwoord #7 Juli 02, 2004, 16:08:22
edit2Rapporteer  
Zal het in Oktober ook eens gaan checken daar....  Zal dan al wel weer zwaar toe zijn aan vakantie  ;D
KiteDemon

Antwoord #8 Juli 02, 2004, 16:52:05
edit2Rapporteer  
Ik krijg net een paar foto´s van Flagbeach van mijn beginnende kitende (vrouwelijke) collega gemaild.......en DAMN wat ziet dat er weer lekker uit (kwijl). Ze is net een weekje terug van Fuerte (op aanraden van mij).

Ps, beste periode voor wind bij Flagbeach is tussen juni en augustus.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.