kiten omgeving haamstede

Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Juli 02, 2004, 12:18:32
edit2Rapporteer  
over een week ga ik hier weer op vakantie maar wil nu een keer naar een andere spot als de brouwersdam gaan [vanwege de drukte]

nu zat ik zelf aan neeltje jans te denken als alternatief maar mag hier nog gekite worden

en welke plek wordt er met de pas toegevoegde spot haamstede bedoeld? want in de omgeving van haamstede komt echt geen zoet water voor

meer suggesties zijn naturlijk welkom maar wel op fietsbare afstand aub

Remko

Antwoord #1 Juli 02, 2004, 16:00:46
edit2Rapporteer  
Neeltje is zeker een mooie stek. Zo lang niemand in de vogel broed gebieden en duine gaat kloten, blijft dat voorlopig ook nog wel even zo. De meeste kiters vind je aan de zuidkant van het eiland. (ik geloof dat de strandtenthouder aan de noordkant niet zo gecharmeerd is van kiters dus blijf daar uit de buurt.

Groet,
Remko
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #2 Juli 02, 2004, 18:53:42
edit2Rapporteer  
tnx het is dus nog niet verboden op neeltje jans, zal het is gaan checken

weet iemand waar de spot 'haamstede' is die bij 'locaties' staat en graag wat meer info erover
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.