|
Morres

|
niet zo'n grote mond richard, daar ben je te klein voor. En altijd U zeggen tegen deze meneer! Hoe heb je die voetbanden dan weer bevestigt?
|
|
|
Wimt

|
Gekocht bij Intersurf Sneek; nu is het Spam.
Ik heb de luie methode gedaan; 1 insert extra gemaakt, de andere (de buitenste in dit geval) gebruik ik nog.
|
|
|
Morres

|
ok, dat doe ik dus niet bij mij board 
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
wimt ik snap het niet, wat is hier bijzonder aan? breedte, bevestiging? mss een zijaanzichtje?
|
|
|
Retard

|
Zoveel topics bijna zonder bruikbare info noem ik : Sp@m Grote MOND . klein hartje 
|
|
|
To

|
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
mwah gasten, hoeveel hebben jullie allemaal nagedacht en hands-on geknutseld en getweakt? Of ben je wel tevreden met je spulletjes zoals het is. Wimt knutselt er lusig op los en soms heeft 'ie iets, wees blij dat hij dat wilt delen. En als je het allemaal gelul vind dat oefen je je democratische recht uit om het niet te lezen en om keihard niet te reageren. Want dan kijg je SPAM.
|
|
|
Wimt

|
Was vast niet kwaad bedoeld, El Rudo.
Op jouw vraag; de standaard breedte klemt voor sommige personen te weinig, dus daar kun je wat aan knutselen. `Da`s alles.
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Deze carnaval gaat ik verkleed als Wimt
|
|
|
Wimt

|
Jij snapt het weer; met die Wimt-voetbanden, Wimt-bag en Wimt-schoenen, loop zelfs als carnevaller nog voor gek. Op deze reactie had ik gewacht, is er toch nog iemand net zo origineel als ik; klasse, al zeg ik het zelf  .
|
|
|
c0g
Geen avatar
|
Wim, ik heb het tegenovergestelde probleem: brede voeten. Bij mij passen de meeste voetbanden niet omdat ze te smal zijn. En dan heb ik ook nog een hoge wreef.., (vooral het laatste is lastig) heb je daar ook een mod voor?
|
|
|
Wimt

|
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,33730.msg423490.html#msg423490 , werkt altijd. Anders een extra insert monteren, of de voetbanden losmaken bij de klittenband, de dan ontstane 2 delen, elk 180 graden draaien, en dan weer inmekaar doen. Ik verzin het terplekke hoor, maar dan is er meer ruimte voor dvoeten, omdat de inserts dan opeens aan de andere kant van de voetband zitten.
|
|
|
Kitepilami

|
Of gewoon deze 2009 straps/pads van North gebruiken: Ik heb er nog niet op kunnen varen, maar ze lijken goed te sluiten. Ik heb smalle voeten met hoge wreef en kan deze straps (dankzij de smalle pads) rondom mijn voet aan laten sluiten en met de dubbele klitteband genoeg ruimte aan mijn hoge wreef geven Maar nogmaals: nog niet getest op het water. 
|
|
|
(R)Ikke

|
Goed plan en dan meteen een slotje
|
|
|
Wimt

|
@ Kitepilami; denk dat jij gelijk hebt, kwam ook goed uit duitse test.
|
|
|