sjef
|
dit is ivm civile procedure met ex vriendin
|
|
|
Morres
|
met of tegen :S ik van tegen uit... das behoorlijk, uh, bizar wel eigenlijk :S
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Mijn vriendin maakt die grap weleens als ik weer teveel heb gekite, en te weinig aandacht aan haar heb geschonken Voor jou nu geen grap meer zie ik, balen man Sterkte ermee
|
|
|
Walt0r
|
nou, over relatie gesproken... de mijne is na 9,5 jaar gestrand... omdat ik liever op het water zat dan bij haar.... Niet tof.... Wees gewaarschuwd~!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ga vandaag niet kiten om weer eens wat credits op te bouwen. Samenleven met een kiter is ook niet zo heel makkelijk
|
|
|
sjef
|
tegen het vrouwtje helaas!
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Die zal ze mischien wel voor n ''koopje'' gekocht hebben... appart man , sterkte.
|
|
|
Morres
|
verkocht bedoel je?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
nou, over relatie gesproken... de mijne is na 9,5 jaar gestrand... omdat ik liever op het water zat dan bij haar.... Niet tof.... Wees gewaarschuwd~! @Walt0r Geen probleem toch? In Nederland zijn meer vrouwen dan mannen en anders heb je http://www.lexa.nl/ nog, voor als je geen vlotte babbelaar ben. @sjef sterkte
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Ik ben bang dat het surplus aan vrouwen achter O aanhobbelt. Daarom weet ie het ook zo goed - nee maar civiele procedures zijn nooit leuk, zeker niet als je ex je kites op marktplaats gooit - ik ga er van uit dat dat aan de hand is...
|
|
|
LOEN
|
Jef jef... Whats geburd? Moeten vd week maar eens als van ouds gaan knallen, is goed voor je
|
|
|
|
chico
|
nou, over relatie gesproken... de mijne is na 9,5 jaar gestrand... omdat ik liever op het water zat dan bij haar.... Niet tof.... Welkom bij de club. De mijne na 6,5 jaar om dezelfde reden. Ik zat alleen net zo graag bij haar als op het water maar dat was voor haar te weinig. Aandacht mannen, dat hebben die vrouwen nodig. Aandacht, aandacht en nog eens aandacht. Wees gewaarschuwd~!
|
|
|
chico
|
Ga nie goed. Ik wilde zeggen welkom bij de club. De mijne net na 6,5 jaar gestrand. Niet dat ik liever op het water zat dan bij haar maar ze had toch meer aandacht nodig. Dus mannen, aandacht, aandacht, aandacht aan ze besteden anders zijn ze weg.
|
|
|
Gostez
|
Of je moet je vriendin ook verslaafd aan kitesurfen maken!
Win win situatie
|
|
|
Morres
|
Gewoon je ex op marktplaats gooien!
|
|
|
wouterb
|
te koop of te huur??
off topic: Heeft ooit iets op m'plaats gestaan in de trant van: Te koop complete winkler-prins encyclopedie. ivm samenwonen. Dat wijf weet toch alles beter....
lol
|
|
|
Joy.H
|
hahahaha die is goed maar hoop dat je je kites snel terug krijgt.
|
|
|
Walt0r
|
Ga nie goed. Ik wilde zeggen welkom bij de club. De mijne net na 6,5 jaar gestrand. Niet dat ik liever op het water zat dan bij haar maar ze had toch meer aandacht nodig. Dus mannen, aandacht, aandacht, aandacht aan ze besteden anders zijn ze weg.
misschien is een kitesurfdatingsite een optie... voor stakkers zoals ik
|
|
|
Morres
|
vrouwen hebben het dan voor het uitkiezen, je woman hoeft geen kiter te zijn om relaxed te zijn hoor..
|
|
|
sjef
|
waarschijnlijk kan het omgezet worden van een civile procedure naar een verduistering zaak, hierdoor sta ik sterker met een rapport van de politie erbij. maar voor mij geen kitechick meer, we waren samen begonnen. ik was teveel bezig om haar in de gaten te houden of ze zich wel kon redden op het water. te zorgzaam! haha of ze was met mn kite, omdat het net niet goed waaide voor mezelf, crasht ze ehm of ongecontroleerde acties waarop ik weer te vel reageerde. zie het nu ook bij anderen de frustraties onderling, haha mooi werk als je vrouwtje niet kite kun je het als toevlucht gebruiken, hee het waait ik ben weg of zit de relatie dan niet goed?
|
|
|
Walt0r
|
als je vrouwtje niet kite kun je het als toevlucht gebruiken, hee het waait ik ben weg of zit de relatie dan niet goed? Denk het laatste, ... maar we gaan off-topic denk ik....
|
|
|
michiel v geel
|
@morres die opblaasbare van jouw heeft zeker ook nooit een weerwoord
|
|
|