Eerste nieuwe foto's Eclipse Nano 2009

Sherida

Antwoord #25 November 27, 2008, 22:34:43
edit2Rapporteer  
Jaja, vandaag ook even de Nano gevaren..  loser
Zeker een kite die voor zover ik nu kan oordelen, lekker vaart. Eerder te vergelijken met de Waroo die ik hiervoor voer dan met de Thruster. Stabiele en snelle kite!
Kan er op dit moment verder niet zoveel over zeggen aangezien ik er maximaal een uurtje mee gevaren heb.

Enne HJ, weet je zeker dat je alleen wat aan de bar-setup veranderd hebt? Of dacht je.. die safety, die kan ook wel wat losser worden afgesteld.. Cheesy schater
Geronimo en ..? nog bedankt! ThumpsUp
Kaptain

Antwoord #26 November 28, 2008, 20:47:49
edit2Rapporteer  
Als van een klein merk mensen roepen dat een kite geweldig is, dan haak ik meestal al af desalniettemin is het vast goede kite en houd ik m graag eens vast

Morres,
Heb je al eens aan een Eclipse gehangen? Ook hier vind ik weer dat je onterecht over een merk loopt af te geven. Met je redenatie snap ik ook niet echt wat jij dan met Gaastra doet en dat je daar niet afgehaakt bent, want als ik het goed heb, is het marktaandeel van Gaastra met kites ook niet zo bijzonder in de wereld. Sterker nog, wellicht dat Eclipse wel een groter aandeel heeft dan Gaastra.

Wat de boer niet kent, vreet ie niet. Maar Chinees eten is wel heel lekker voor vele anderen!
Kaptain

Antwoord #27 November 28, 2008, 20:48:50
edit2Rapporteer  
Nuance: je geeft niet echt af, maar je bent wel wantrouwend...
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #28 November 28, 2008, 22:27:22
edit2Rapporteer  
Als van een klein merk mensen roepen dat een kite geweldig is, dan haak ik meestal al af desalniettemin is het vast goede kite en houd ik m graag eens vast
dat heb ik ook met gaastra!
o ja en ik reken ze daarbij mischien nog af op het verleden!!!
waarin gaastra liep te roepen dat alle andere merken poep waren en ze superieur waren aan de rest...pfff laat me niet lachen!!
Geronimo79

Antwoord #29 November 28, 2008, 22:39:41
edit2Rapporteer  
(lekker op dreef Kaptain, leest wel lekker die stukkies van je, met je tekstjes)
Kaptain

Antwoord #30 November 29, 2008, 00:51:14
edit2Rapporteer  
Ach, het is weer weekend he. En ik heb nog steeds geen nieuwe kites, dus moet wat he.
Geronimo79

Antwoord #31 November 29, 2008, 01:28:48
edit2Rapporteer  
wat voor speeltjes gaan er komen dan?

thrusters?? kan ze je aanraden.. nano ook maar gezien die sprong die ik zie op je foto.. thrusters
Morres

Antwoord #32 November 29, 2008, 01:34:37
edit2Rapporteer  
Kaptain, ga eens andere mensen lastigvallen, ik ga niet eens in discussie welk merk een groter aandeel heeft, want het boeit me echt geen reet.
Ik geef niet af op het merk, heb je uberhaupt gelezen wat ik zei..
Kaptain

Antwoord #33 November 29, 2008, 16:43:29
edit2Rapporteer  
Kaptain, ga eens andere mensen lastigvallen, ik ga niet eens in discussie welk merk een groter aandeel heeft, want het boeit me echt geen reet.
Ik geef niet af op het merk, heb je uberhaupt gelezen wat ik zei..
Ik durf haast te wedden dat ik een reactie had gegeven op deze reactie. Maar goed,
kan aan mij liggen dat ie er niet staat....

Ik wist niet dat jij het reageren van iemand op jouw, soms weinig steekhoudende argumenten, als lastig ervaart. Maar goed, zand erover. Het is niet mijn bedoeling je af te zeiken. Ik reageer alleen maar op jouw prikkelende opmerkingen.

Volgens mij heb ik zeker goed gelezen wat je zei... Ik heb het echter nog eens teruggelezen, want ik zou me natuurlijk kunnen vergissen. ook na de tweede keer lezen begrijp ik echt uit jouw post ("Als van een klein merk mensen roepen dat een kite geweldig is, dan haak ik meestal al af") dat je er niet van onder de indruk lijkt. Daarna schrijf je ("desalniettemin is het vast goede kite en houd ik m graag eens vast"). Hieruit conludeer ik dat je de kite nog niet hebt geprobeerd.
Als ik dan, nu ik wat tijd over heb, aangezien het zaterdag is, logisch ga redeneren, dan oordeel je al weinig positief (understatement) over een kite die je nog niet hebt geprobeerd. Volgens mij kan je de volgorde van de opmerkingen beter omdraaien: eerst proberen en dan afhaken! maar pas op, want dan zou je maar zo helemaal hooked kunnen worden van de Thruster...

Zo en dan nu eens kijken of ik de knop "verzenden" kan vinden met mijn muis... Want de vorige keer was dat waarschijnlijk te "lastig".
Morres

Antwoord #34 November 29, 2008, 19:53:22
edit2Rapporteer  
Tja weet je wat het is, en dat is persoonlijke smaak:

Bandit=mega hype, maar ik vind het 3x niks. Iedereen roept dat 'ie snel is, maar ik vind 'm langzaam.
Torch=hype, iedereen roept dat het super kite is, maar ik vond de 2007 echt niet goede low-end hebben en de power viel me dus tegen.
En zo zijn er vaker dingen geweest met merken en wat mensen ouwehoeren, natuurlijk review ik mn eigen kite goed, want dat is mijn smaak. En ik weet dat mensen het zelf moeten testen. Maar ik hemel de kite niet op, en dat gebeurd wel heel vaak, mensen die roepen dat je maar 1 kite nodig hebt met hun merk enz enz. Als mensen zo blijven ophemelen, heb ik direct al geen vertrouwen meer, omdat het in het verleden elke keer weerlegt is(voor mij).
Daarom zeg ik dus wat ik zei, betekend niet dat ik niet wil proberen hoe de kite is Smiley
Kaptain

Antwoord #35 November 29, 2008, 20:04:07
edit2Rapporteer  
Het is absoluut persoonlijk en ik weet zeker dat ik behalve de kites die ik heb gevaren en waar ik heel enthousiast over ben, ongetwijfeld nog veel meer kites zou kunnen varen die me helemaal in extase zouden brengen. Maar als je ergens lekker mee kan varen en het is jouw ding, dan moet je lekker daar mee varen! Als iedereen hetzelfde zou varen, zou er ook minder marktwerking zijn....

Wij hebben samen via de pm al een slotje op onze discussies gezet en ik wens je nogmaals een topvakantie!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.