Kaptain, ga eens andere mensen lastigvallen, ik ga niet eens in discussie welk merk een groter aandeel heeft, want het boeit me echt geen reet.
Ik geef niet af op het merk, heb je uberhaupt gelezen wat ik zei..
Ik durf haast te wedden dat ik een reactie had gegeven op deze reactie. Maar goed,
kan aan mij liggen dat ie er niet staat....
Ik wist niet dat jij het reageren van iemand op jouw, soms weinig steekhoudende argumenten, als lastig ervaart. Maar goed, zand erover. Het is niet mijn bedoeling je af te zeiken. Ik reageer alleen maar op jouw prikkelende opmerkingen.
Volgens mij heb ik zeker goed gelezen wat je zei... Ik heb het echter nog eens teruggelezen, want ik zou me natuurlijk kunnen vergissen. ook na de tweede keer lezen begrijp ik echt uit jouw post ("Als van een klein merk mensen roepen dat een kite geweldig is, dan haak ik meestal al af") dat je er niet van onder de indruk lijkt. Daarna schrijf je ("desalniettemin is het vast goede kite en houd ik m graag eens vast"). Hieruit conludeer ik dat je de kite nog niet hebt geprobeerd.
Als ik dan, nu ik wat tijd over heb, aangezien het zaterdag is, logisch ga redeneren, dan oordeel je al weinig positief (understatement) over een kite die je nog niet hebt geprobeerd. Volgens mij kan je de volgorde van de opmerkingen beter omdraaien: eerst proberen en dan afhaken! maar pas op, want dan zou je maar zo helemaal hooked kunnen worden van de Thruster...
Zo en dan nu eens kijken of ik de knop "verzenden" kan vinden met mijn muis... Want de vorige keer was dat waarschijnlijk te "lastig".