Kiteschool in India?

lily

Geen avatar

December 14, 2008, 16:23:02
edit2Rapporteer  
Hi...
Ik heb het forum op verschillende manieren doorzocht, maar kon niets vinden over kiteschools in India. Weet iemand of die er zijn? Ik kan op het net namelijk niets vinden.

Ik ga namelijk in januari naar India en sta te poppelen om weer te gaan kiten (is me namelijk echt iets te koud in nederland), maar ik wil niet mijn spullen mee nemen, dus spullen huren bij een school of desnoods wat lessen nog volgen.

Is er iemand in India geweest en weet je of je daar spullen kan huren ergens?
Ook ben ik natuurlijk benieuwd naar je ervaring, heeft India mooie spots en wind?

tnx
Tjaptjoi

Geen avatar

Antwoord #1 December 15, 2008, 20:36:25
edit2Rapporteer  
volgens mij waait het daar niet..
JorritPi

Antwoord #2 December 18, 2008, 09:15:10
edit2Rapporteer  
Het waait daar inderdaad niet zoveel. Je zou eens op Sri Lanka moeten zoeken, daar is volgens mij wel een school. Waarom moet je eigenlijk een school hebben om zelf te gaan kiten?

De Andaman Islands zijn ook meesterlijk mooie eiland!! Als je tijd hebt..ga daar naar toe!! Kost 40euro vliegen met bv. Airdeccan of Hotspice vanaf Mumbai of Colcutta (kolkata?) Vlieg reisjes kun je overigens zeer gemakkelijk online boeken met je creditkaart, en zijn 100% refundeble! Je krijgt bij een annulering dus 100% van je geld terug. Deze twee maatschappijen, misschien kende je al, vliegen door heel India en zijn soms een uitkomst als je tijd wilt besparen en niet in stank van India wilt rond hangen. Whahaaa, ben je er al eens geweest?

Als je tijd en geld hebt kan je natuurlijk ook even de Maladives opzoeken. Of makkelijker...de eilanden die boven de Maladives liggen, die zijn volgens mij makkelijker bereikbaar en goedkoper.

Check dit even:
http://www.kiteus.com/forums/index.php?showtopic=1231
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.