jeroen90

|
Design ziet er goed uit.. Jammer dat er niet wat meer kleuren zijn.
|
|
|
koen-tjeee

|
Zwart/Wit - goud & Zwart/Wit - zilver.
De 2007 versie vind ik vooralsnog de mooiste uitvoering. Zelfde geldt voor de Rise. Lijken erg op de kleuren combo's van de nieuwe Fuel en op de ballenboom die wel allen neer zetten met Kerstmis. Alleen het rood ontbreekt dan.
Ieder ze eigen mening. Persoonlijk hou ik meer van kleur en vind juist het logo bij de '07 modellen erg vet. Logo's komen hopelijk volgend jaar terug want 'Less is Bore' ! Het logo geldt-verhaal gaat overigens ook op voor de nieuwe Switchblade's. Kleuren zijn wederom prima, maar die paar sterren alleen op de kite.. saai! (Blij dat ik '08 modellen heb;))
|
|
|
Nature

|
oh dathadden we nog niet gezien voor ditjaar:O goud-zwart -wit en silver zijn hot!
|
|
|
Alferink

|
Ik vind ze wel mooi, ziet er sjiek uit.
|
|
|
Wouter

|
Er komen nog een paar extra kleurencombies... oh dathadden we nog niet gezien voor ditjaar:O goud-zwart -wit en silver zijn hot!
Haha boeien. beetje pimp hoort bij zulke kites!
|
|
|
Nature

|
Er komen nog een paar extra kleurencombies... oh dathadden we nog niet gezien voor ditjaar:O goud-zwart -wit en silver zijn hot!
Haha boeien. beetje pimp hoort bij zulke kites! True true dat blijkt wel haha:D
|
|
|
KappuhH

|
Doet me een beetje aan de Fuel denken, waarom weet ik niet...
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Natures take on pimpen...  Maar die kites zijn natuurlijk gewoon vettekes, liever geen meer kleurstellingen, alleen zwart wit en zilvah! Dan krijg je ook altijd wat je besteld!
|
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Je haalt de woorden uit mijn mond, maar wel mooi kites
|
|
|
martijn

|
Holy shit! ik wil die 6m (testen!)
|
|
|
|
Geronimo79

|
Godsamme... gave kites hoor.. OR heeft het in mijn ogen even helemaal gemaakt dit jaar kwa LOOK.. of et goede kites zijn geen idee.. maar ze zijn al wel errrrug gaaf.
|
|
|
Lex

|
Ik denk omdat het ook een C is  . Toffe kites!
|
|
|
Kaptain

|
Vind ze wat minder mooi dan voorheen.
|
|
|
Morres

|
07was beter, ik vind dit maar cheesy
|
|
|
Micky

|
Ik denk omdat het ook een C is  . Scherp Lex....  Kleuren vind ik eigenlijk wel mooi. Waar ik mij over verbaas is dat er op de LE en op het doek geen enkele versteviging voor de struts "lijkt" te zijn....  Of is er iemand heel goed aan het shoppen geweest? 
|
|
|
Mees..

|
Strak hoor. Lekker simpel maar super strak. b-e-a-utiful.
|
|
|
|
KappuhH

|
Niet omdat het een C is hoor, want die blauwe diablo die pas gepost was vind ik helemaal niet op de fuel lijken. Denk dat het door de kleuren komt, wit/grijs bijv...
|
|
|
barry

|
dit is de sample 09 diablo de cad tekening geeft alleen het design weer
|
|
|