Freestyle ervaring GTS of Riot XR 9m

zinno

Geen avatar

Logs: 0 | 3 uur
Mei 02, 2011, 12:18:12
edit2Rapporteer  
Hoi!

Iemand soms ervaring met deze kites? Ik heb al een core GT 7 meter & ben daar super blij mee.

Nu dacht ik mijn 10.5 xbow freeride/race kite te vervangen in iets wendbaar om te beginnen freestyle. iets van 9m dus.

Ik zou zeggen de GTS 9m, maar gezien ik altijd in NL kitesurf spreekt de windrange van van de RIOT XR me wel aan.

Iemand ervaring? thx
Eddy Lansink

Antwoord #1 Mei 02, 2011, 17:41:07
edit2Rapporteer  
Hoi ,,Zinno"

Als je op zoek bent naar een Freestyle kite is de GTS een prima kite voor je. Depower is ook prima. Riot XR is een stuk softer dan de GTS. Windbereik van de 2 kites is vergelijkbaar.

Mocht je hem eens willen testen, neem ff contact met me op via www.versusshop.nl of kom langs op 1 van onze testdagen.

(Zodra er weer testdagen zijn, wordt het hier wel gepost, aankomend weekend zijn we in Scheveningen op het NSKK, alhoewel de windrichting er nu niet best uitziet)

Eddy
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.