Panasonic sdr sw20

Steef S

Maart 25, 2009, 23:54:45
edit2Rapporteer  
Hallooooo

Voor degene die hem al een tijdje op het oog hebben. Ik heb hem gisteren gekocht en ik moet zeggen... wat een geweldig apparaat. Echt ONWIJS klein, wat het echt makkelijk maakt om hem overal mee naar toe te nemen.

Natuurlijk gelijk de batterij opgeladen en filmen maar! Gelijk maar even wat onderwater opnamens gemaakt want ik was echt onwijs beniewd hoe de kwaliteit was. Memory stick in mn laptop gestopt, dvdtje gebrand en......

Het resultaat is echt onwijs goed. Het leek gewoon net of ik tv aan het kijken was. Echt scherp beeld om mijn 82 cm tv.

Voor degene die geintreseerd zijn. Ik vaar heel vaak op oostvoorne en heb hem eigleijk altijd bij. Als je me dus ziet filmen in het water gewoon ff vragen om te proberen.

Greetz Steef
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #1 Maart 26, 2009, 13:43:41
edit2Rapporteer  
Hoi Steef,
Kan je anders eens wat videootjes online zetten? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
Steef S

Antwoord #2 Maart 26, 2009, 15:31:54
edit2Rapporteer  
Heey Andy:)

Ik ga een deze dagen kiten dus dan zal ik wel ff een videotje schieten en op internet zetten.

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Maart 26, 2009, 17:33:47
edit2Rapporteer  
Morgen filmen? Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.