MEGALOOPBEUN
|
bijna 30 micky wat een leeftijd he ik heb een windmaster bij vdberg gekocht 59 € met hoesje prima apparaatje
|
|
|
heelside_harold
|
Ik heb er een van conrad.nl en 1 van Skywatch. Nu is de skywatch beter afgewerkt en geeft ook de max windsneldheid aan. Als ik jou was zou ik voor een Skywatch gaan.
Groetjes Harold
|
|
|
gijsv2
|
heb de skywatch explorer 2, geeft ook temp en windchill,
errug blij mee
|
|
|
BJH
Geen avatar
|
Ik heb zelf dit apparaatje: http://www.windmaster2.de/index-e.htmIs geloof ik iets van 55 euro. Ik vind m zelf erg fijn omdat ie onafhankelijk v an de windrichting werkt.. Zitten verder niet echt extra's op; maarja een windmeter is ook vooral voor de wind natuurlijk
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Ik heb er een van conrad.nl en 1 van Skywatch. Nu is de skywatch beter afgewerkt en geeft ook de max windsneldheid aan. Als ik jou was zou ik voor een Skywatch gaan.
Groetjes Harold
Ja Micky ik heb hem ook idd bij conrad.nl een goed ding of niet Harold
|
|
|
Ocean-Limbo
|
ik heb net mijn windmetertje bij een Accesabonnement gekregen. werkt toppie!
|
|
|
Morres
|
ze zijn doelloos, ik heb er een, gebruik m nooit, voel het zelf toch wel aan
|
|
|
jeroen90
|
Denk dat je beter voor een GPS kan kijken. Lijkt me een leuker hebbedingetje als een windmeter... Misschien wel iets duurder.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
ze zijn doelloos, ik heb er een, gebruik m nooit, voel het zelf toch wel aan Zit wat in, ik heb ook een windmaster 2 maar gebruik hem eigenlijk nooit. Na een jaar of tig wind en kitesurfen weet je oa wel welke kite je moet pakken, komt nog bij dat ik maar twee kites heb dus das nog makkelijker.
|
|
|
Morres
|
GPS lijkt me idd leuker, hou je automatisch je logs en je afstanden bij
|
|
|
Joosdo
|
Een beginnetje voor een Rooner, kan je eens goede cuisson aan je vlees en vis geven
|
|
|
Micky
|
Een beginnetje voor een Rooner, kan je eens goede cuisson aan je vlees en vis geven Joosdo, het is een Roner, geen Rooner... Het toestel werd ontwikkeld door Joan Roca van het restaurant "El Celler de Can Roca" en Nora's Caner van het restaurant "La Fonda Caner, beide in de provincie Girona (Catalunya). Vandaar trouwens de naam Roca + Caner = Roner. Wij werken niet met sous-vide gerechten! Is handig/leuk voor de snelheid en als je constante "kwaliteit" wil leveren voor grote (150+) gezelschappen. Met ambachtelijk koken en echte kwaliteit heeft het echter niets te maken.... Ben BTW geen kokkie maar Maître/Sommelier.... Kan echter best wel een lekker eitje bakken... met de juiste cuisson...
|
|
|
Micky
|
ze zijn doelloos, ik heb er een, gebruik m nooit, voel het zelf toch wel aan
Denk dat je beter voor een GPS kan kijken. Lijkt me een leuker hebbedingetje als een windmeter... Misschien wel iets duurder.
Ik ben het helemaal met jullie eens... Eigenlijk nooit de behoefte gehad om zo'n ding uit mijn tas te trekken en ff te kijken of het nou 15 of 16 knopen waait... Was ook meer met het idee van...dit jaar niet weer een cadeau waar ik nix aan heb... GPS gaat het worden. Ik weet dat er laatst door El Rudo en Jorrit een topic was over GPS. Ga ik morgen ff opzoeken maar mocht iemand zich geroepen voelen om advies te geven.... Dat dit duurder gaat worden dan die 100 eurie's is geen probleem. Ik mag zelf aanvullen....
|
|
|
|
kitaholic
|
Ik heb zo'n gps, best leuk voor een keertje maar als je eenmaal gezien hebt hoe hard je gaat en hoeveel km's je in een flinke sessie (echt veel!) dan is de lol er wel weer van af.
|
|
|
|
JorritPi
|
Dammmm, misschien moeten jullie dan maar een cadeautje verzinnen.... Locosys Genie GT-31 top apparaatje! @ kitaholic, het is ook de bedoeling om iedere keer dat je gaat je persoonlijke record te breken, dan blijft het leuk!
|
|
|
JorritPi
|
Dammmm, misschien moeten jullie dan maar een cadeautje verzinnen.... Hé Micky, wat dacht je van een mini onderwater camera die je aan je kite kan hangen voor vette filmpjes van boven?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey micky een drysuitje ? mooi kadootje
|
|
|
denwave
Logs: 0 | 1 uur
|
Als gps kan ik je de Garmin etrex legend aanraden. Zeer kompleet apparaat toepasbaar voor kiten, mountainbiken, hardlopen, geocachen etc. Met afstand, snelheden, track etc. Kan je track ook gewoon op google maps laten zien. Hij is spatwaterdicht, dus zou er dan wel ff een aquapack omheen doen enne o ja ze zijn ook niet zo duur er staan er vast wel een paar op marktplaats. Succes
|
|
|
|
JorritPi
|
Als gps kan ik je de Garmin etrex legend aanraden. Zeer kompleet apparaat toepasbaar voor kiten, mountainbiken, hardlopen, geocachen etc. Met afstand, snelheden, track etc. Kan je track ook gewoon op google maps laten zien. Hij is spatwaterdicht, dus zou er dan wel ff een aquapack omheen doen enne o ja ze zijn ook niet zo duur er staan er vast wel een paar op marktplaats. Succes
He maar als je wilt speedkiten dan mag je die uitslagen zeker niet gebruiken voor officiele pr ?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Die gt-31 wordt aangeraden op de kite speed websites vanwege de nauwkeurigheid (doppler meting) en de "Speed Genie", da's een instelling die 14 topsnelheden en 10 gemiddelden opslaat (je kan zelf de tijd instellen waarover het gemiddelde wordt berekent) Die zijn geschikt om online te zetten. Kost overigens ook rond de 100, ietsje meer met die aquapack erbij, met plaats voor je telefoon erbij mocht je dat willen. Micky is ook een van de rappe rammers dus ik ben benieuwd!
|
|
|