Kiten bij Domburg..

Kitemen

Maart 10, 2009, 13:05:16
edit2Rapporteer  
Ben weleens vaker gaan kijken daar maar er stonden altijd van die palen (golfbrekers) in het water. Ik zag dat ze nu het hele strand hebben opgespoten en die palen voor een groot deel helemaal weg zijn!!
Hebt nu echt een groot leeg strand daar!

Lijkt me nu echt een mooie spot!

Wie weet meer van die spot (is dat stuk achter die hoge dijk tussen Westkapelle en de golfbaan)

Met welke wind kan je er varen en mag het daar wel?
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Maart 10, 2009, 13:38:32
edit2Rapporteer  
Yooo Maurice!

info van Hanglos, de andere kite-kwaliteitsisite, hoewel daar wel eens een draadje los hangt! Ha ha haaaa...

Strand
Let op, vele palen op het strand

Restricties
Kiten verboden tussen 10:00 en 19:00 van 5 mei tot 15 september

http://www.hanglos.nl/asp/spo/spot.asp?spotid={979F7D5C-E6FB-4EDE-A023-8FBD49A773FF}
Kitemaster

Antwoord #2 Maart 10, 2009, 14:09:18
edit2Rapporteer  
als je daar gaat kiten heb je de golfsurfers aan je broek hangen.....

spreek uit ervaring....

ik ging JUIST een heel eind (300m) van de golfsurfers vandaan..... en nog MOT....

beetje jammer

dat strand is gewoon opgeigend door de golfsurfers die daar zitten... maar dat is uiteraard mijn mening...

ik zou zeggen: probeer het eens!!
Idefixe

Antwoord #3 Maart 10, 2009, 14:30:59
edit2Rapporteer  
linkje
ga er dan wel even achteraan dan
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #4 Maart 10, 2009, 15:13:00
edit2Rapporteer  
Dat kaartje van de NKV klopt niet, marker staat bij dorp Domburg zelf. De golfsurf plek is een stuk verder links, en zover ik weet word er wel regelmatig gekite daar.
Kitemen

Antwoord #5 Maart 10, 2009, 16:18:02
edit2Rapporteer  
[info van Hanglos, de andere kite-kwaliteitsisite, hoewel daar wel eens een draadje los hangt! Ha ha haaaa...]

Haha zover was ik nog niet gekomen! Ben een echte Kitehigher!!

Maar ik heb er ook weleens mensen zien kiten bij Domburg! Ook gewoon in de buurt van die golfsurfers. Viel me ook op dat er een hele hoop windsurfers waren.

Het is nu dus een vrij breed strand en over een hele grote lengte van het strand zitten die palen dus onder het zand of zijn ze weggehaald. Lijkt mij dat er nu plaats genoeg is voor iedereen!

En je hebt er inderdaad hele mooie rollers daar...

Als ik weer aan zee ben ga ik eens informeren daar...
Iemand die nu meer kan vertellen over daar?

thomasr

Antwoord #6 Maart 10, 2009, 19:25:34
edit2Rapporteer  
Ik ga al mijn hele leven in Oostkapelle op vakantie. De plek die jij bedoeld is inderdaad min of meer opgeeist door golfsurfers, heb er daarom zelf ook nog nooit gekite.
ik wijk meestal uit naar Neeltje Jans of natuurlijk Vrouwenpolder.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.