Stanley
|
Hadden jullie het koud ofzo? Zie iedereen met cap en handschoenen aan varen. gaat prima zonder hoor.
Buiten dat leuk stukkie hoor
|
|
|
|
kiter.raphael
Logs: 0 | 38 uur
|
begint bij 13 min 20 sec kan je lekker doorspoelen wel leuk als je je eigen op het journaal ziet ps hoe was de watertemperatuur is het al te doen ik ben nog niet op het water geweest maar kan niet wachten
|
|
|
Vinni
|
Water kan bijna niet warmer!!
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Lijkt wel of het daar redelijk waaide.
|
|
|
Vinni
|
Deed het ook knoopje of 18 ofzo
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lachen man! Weer eens - al is het heel kort - weer onze sport positief in het nieuws En leuke nose-slide into wipe-out! Maar de beweging zit erin
|
|
|
Kevin
|
Wie probeerden daar een Nose slide en ging gruwelijk hard op zijn muil haah nouja gruwelijk hard gewoon goed op zijn muil
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Lachen man! Weer eens - al is het heel kort - weer onze sport positief in het nieuws En leuke nose-slide into wipe-out! Maar de beweging zit erin nose slide into HAP lekker gasten, van alle dingen die je op een lekkere lente dag gaat filmen is dit wel de leukste idd!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wie probeerden daar een Nose slide en ging gruwelijk hard op zijn muil haah nouja gruwelijk hard gewoon goed op zijn muil Geef niks, zonder klappers geen progressie Ziet er iig goed uit, die zul je snel onder de knie hebben. Hij is best lastig om je balans te vinden
|
|
|
Kevin
|
Wie probeerden daar een Nose slide en ging gruwelijk hard op zijn muil haah nouja gruwelijk hard gewoon goed op zijn muil Geef niks, zonder klappers geen progressie Ziet er iig goed uit, die zul je snel onder de knie hebben. Hij is best lastig om je balans te vinden It wasn't me hoor ik kan hem al een beetje en vaar nooit op horst (nou ja nauwelijks max 1 keer per jaar)
|
|
|
Nazar
|
wie is die gozer met die witteboardshorts
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Zit ik aan de andere kant van de wereld met een bord eten op schoot en zie ik mijn kitemaatje op het BVD 20.00 uur journaal voorbij komen. Goed bezig Vincent + rest Ps wat doet Sinterklaas in Angola
|
|
|
|
|
marcus aurelius
|
Sta helaas niet op de band...maar damn het was wel een lekker dagje zeg!
|
|
|
Vinni
|
Wie probeerden daar een Nose slide en ging gruwelijk hard op zijn muil haah nouja gruwelijk hard gewoon goed op zijn muil Dat zal ik wel geweest zijn Of iemand die mij na probeerde te doen Ze gaan al behoorlijk goed, steeds weer een meter verder en mooiere landingen. Een meter of 5 lukt al wel denk ik.
|
|
|
|
riesie
|
Yes, ik sta er ook op, herken alleen mijn vlieger, rood-blauwe tribal
|
|
|
Dennisairtime
|
Volgens mij is dat een zwart met rode tribal en ben ik dat.
|
|
|