Better late then never! Kiteboarding USA

JorritPi

Maart 28, 2009, 03:09:06
edit2Rapporteer  
Dag surfdudes! Afgelopen zomer ben ik 3 maanden bij mijn vriendin in Connecticut, USA geweest en heb daar een onvergetelijke tijd gehad!

De kitespots waar ik heb mogen kitesurfen waren werkelijk helemaal tegek! Vandaag kreeg ik dan eindelijk video  gestuurd van een Nederlands kitemaatje die ik in Amerika heb leren kennen.

We zijn met een speedboot vanaf Connecticut naar Fly Island, Long Island, New York state gevaren. De wind was strak aflandig maar niet gevaarlijk omdat de spot zich in een baai bevond en we hadden een boot incase het fout zou gaan. We hebben de hele dag lekker kunnen knallen, geBBQt en van de mooie spot kunnen genieten. Al met al was het een hele mooie ervaring en in juni ga ik dan ook weer terug naar de States om mijn vriendin en de kitespots op te zoeken.

Bekijk hier de video:

http://www.vimeo.com/3888000

(HJ) MINI-ME

Antwoord #1 Maart 28, 2009, 04:58:44
edit2Rapporteer  
Mooi gemaakt. De foto's waren ook super om te zien  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.