spruce
|
Ik heb er nog eens goed over nagedacht en ben vanmiddag naar een andere vestiging van Eurofun geweest. Met die van Oostvoorne viel sowieso niet te praten dus ik had een klein beetje hoop op Alblasserdam. Maar ook daar kreeg ik mijn geld niet terug. Dat doen ze bij alle eurofun vestigingen niet ! Koop je dus bijv een dure nobile kiteboard, en er is iets mis mee, dan kan je een tegoedbon krijgen van ze. Want je geld krijg je never nooit niet terug. Van dat geld kun je dan bijv 40 paar slippers kopen voor je vriendin :S
De volgende stap was de rechter, en daar heb ik echt geen zin in. Kan mijn tijd wel beter gebruiken. Toen ik het pak liet zien, waren ze ook wel over eens dat deze scheuren niet moest kunnen. Maar dan nog krijg je je geld niet terug.
Ik daarom maar besloten om tegen meerprijs een ander prolimit pak te kopen. Eentje met enkel MESH op de borst stukken en gestikte naden. Pak sluit niet helemaal lekker aan bij mijn schouders, maar ja liever dit maar dan een mystic pak dat na 1 seizoen kapot is. Had het veel sportiever gevonden dat ze idd mijn geld terug gaven. Omdat het voor mij ruim een uur rijden is, zou ik van dat geld in hun winkel nog ff boardshort, slippers t-shirts kopen. Maarja dat hoeft nu ook niet meer.
Gezelligheid ten top daar bij eurofun
|