Board is af. Beatrix gaat dit nog verkondigen in de staatscourant, en het volkslied wordt aangepast (iets met `Pinda' erin). Ik wil haar best bij de champagne-ontkurking erbij hebben, mits ze meteen een lintje meeneemt
.
Nu kan ik mijzelf ook op deze manier aankondigen bij Ocean Rodeo (El Rudo), en bij Brunotti, maar het is veel chiquer als iemand anders dat voor mij doet (wie?). Ik vraag er niets voor, alleen een bijdrage voor milieu.
Zo heb ik ook niets gevraagd voor `Angle of Atack-systeem, of Delta (zie mijn oude youtube filmpie), of de Double depower van Naish otewel de 100% depower van RRD.
Het board zal wel weer eens wat breken, maar dat noem ik een leermoment. Op zo`n moment heb ik nog nooit gehuild of zelfs GVD gezegd. Ik blijf nieuwsgierig naar de redenen.
Ik ga mezelf maar weer eens intervieuwen, anders komen er nooit vragen die ik wil beantwoorden.
IT IS AMAZING WIMT, IK ZAG JOUW BOARD, ONGELOVELIJK
Weet ik, weet ik. Het heeft RFD, MPD, PES, ASC en 4WD, oftewel; Resource Force Deload, Multi Pesonality Disorder, Pitch Explosion System, en Atomatic Sell Compulsion, naast 4WD.
IS HET BOARD OOK ZWAARDER DOOR DIT SYSTEEM?
Neen, dankzij besparing aan vin-gewicht.
IK ZAG GEEN TOUWTJES WIMT, DA`S NIEUW. EN JE HAD HET WEL BELOOFD.
Ja, ik hou ook wel eens iemand voor de gek.
HET VRAAGT NOG WEL WAT STREAMLINING, ZIET ER NOG NIET STRAK UIT.
Je speelt nu wel met je eigen (en mijn?) leven knakker; ik vraag niet om deze kritiek (of doe ik dat wel?).
Omdat het intervieuw nu al uit de hand liep, en met handgemeen, willen wij namens Wimt verkondigen, dat er voorlopig geen foto van het board komt, i.v.m. spionage van Ocean Rodeo en Brunotti. (red.)