Wimt BOARD- design

Wimt

April 02, 2009, 17:29:48
edit2Rapporteer  
OK, op dag 1 mijn board al gebroken in Egypte. Het nieuwe design laten zien aan Armin; de man van Flysurfer/Flyboard. Ook geen succes (was op dat moment al gebroken, dat wel).

Toch ga ik(JE) door, waarom doe je dat Wimt?

Ben nieuwsgierig.

WAT IS ER NU NOG TE VERBETEREN?

Ik wilde altijd al  automatisch variabele rocker, mag ik!!. EN GEEN VINNETJES MEER, da`s teveel weerstand; moet de rail doen. !

NIET DIRECT PISSIG WORDEN WIMT
DENK JE DAT HET GAAT LUKKEN?

WAT DENK JE ZELF; HIERNA WORDT ER GEEN NORMAAL (=OUDERWETS) MEER VERKOCHT, KIJK MAAR NAAR DE AMERICAANSE AUTOINDUSTRIE.

NEEM JE NIET TEVEEL HOOI OP JE VORK?

Jazeker, Brunotti moet mij maar eens helpen (bellen jullie effe?)

ZAKT JOUW GELOOFWAARDIGHEID NU NIET HELEMAAL NAAR NUL?

Ja..ahem. Je zegt het goed; zakt helemaal niet naar nul.

MAAR JOUW PINDA DAN WIMT (NIET NAAR JE KRUIS KIJKE), WAS DAT DAN EEN SUCCES?

Je bent goed ingelicht. Jazeker, is nog steeds een succes, bij mij. Als low-low-end board. 60 cm breed (lengte van mijn Pinda is bij de vrouwen al bekend) en toch `loose'. Echt HET  lessers board bij uitstek, en voor wave.

HOORT DIT ONDERWERP NIET BIJ DE ONZIN (LOUNGE) AFDELING WIMT, OF DE ZELFBOUWSITE?

Neen wijsneus, het is een design-voornemen, is dus nog niet gebouwd. En onzin is dit ook niet.

NOGMAALS WIMT, WAAROM DOE JE DIT TOCH

Zoals Mallory in 1924 zei, na 2 mislukte pogingen om de mount Everest te bedwingen, (3de poging was fataal);

BECAUSE IT IS THERE!

IK KRIJG NU TOCH EEN GEVOEL VAN PLAATSVERVANGEND ZELFMEDELIJDEN (?), SCHAAMTE.

Ja, ik moet nu ook wel een traantje wegpikken.

lATEN WE MAAR VERDER GAAN; KUN JE IETS VERTELLEN OVER HET DESIGN, WANT IK (wimt) WORDT TOCH WEL NIEUWSGIERIG.

Het gedeelte van de channel, tot 40 cm vanaf einde board, wordt in lengterichting  losgesneden van de sidewalls. Dit losgesneden deel is over de hele lengte 3 mm dik, en dus zeer flexibel om de waterstroom te volgen. Zal op snelheid dus ook vlak zijn. en dus geen weerstand hebben. Aan boegzijde wordt de uitslag beperkt door een touwtje.
In deze maximale buigtoestand, neemt ook de railopp. toe. Deze maximale buigtoestand bereik je bij de steven bij extra kanten van de plank.

Verder bouw ik voort op het bestaande Wimt concept; dus een `heuvel' (bulb) in het midden van de channel, om wendbaarheid en effectiviteit van de channel te vergroten.

JA, JA, IK ZIE HET (niet, had ik die vraag maar nooit gesteld), WANNEER ZIEN WE HET `DING'  IN DE WINKEL?

Hangt van Brunotti af, of Spleene.

(kunnen jullie het woord `touwtje' in dit intervieuw vervangen door; een speciaal langwerpig design-uiting.
klinkt wat beter).

pimpoldi

Antwoord #1 April 02, 2009, 17:52:21
edit2Rapporteer  
HAHA wat een interview!
top:P

ik ben benieuwd WimT!
Wimt

Antwoord #2 April 02, 2009, 17:56:32
edit2Rapporteer  
Is soms lekker he, als je het met jezelf doet (intervieuw).
Dirkie

Antwoord #3 April 02, 2009, 20:29:41
edit2Rapporteer  
Mooi interview. Ga het bouwtopic, wat vast ook weer komt, natuurlijk met grote aandacht volgen. Dit keer graag wat scherpe rechtopstaande foto's, of ben je bang dat Brunotti of Spleene er met je ideeën vandoor gaan? Wink

Enniehoe, succes!
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #4 April 02, 2009, 20:34:27
edit2Rapporteer  
werkloos? loser Wink
Geronimo79

Antwoord #5 April 02, 2009, 21:23:34
edit2Rapporteer  
kwa boardjes zijn dr bij wimt nog geen echt slechte dingen vandaan gekomen volgens mij... dus eerlijk gezegd ben reuze benieuwd.

Misschien dit keer als extra de visuele aspecten van et board ook????
Marko

Antwoord #6 April 02, 2009, 22:05:39
edit2Rapporteer  
Ik ben benieuwd naar de fotos Grin
F-one-Hans

Antwoord #7 April 03, 2009, 11:31:46
edit2Rapporteer  
Ik dacht al: ik heb al een tijdje niets meer van hem vernomen.
Maar hij is weer terug in alle hevigheid!

Wimt

Antwoord #8 April 03, 2009, 16:29:02
edit2Rapporteer  
Ben nog bezig met testen van het andere board, dus moet ik eigenlijk nog effe wachte met dit board. Ben toch al begonnen, want testen kan nog wel effe duren met deze bestendige slappe oostenwind.
Wimt

Antwoord #9 April 03, 2009, 16:32:09
edit2Rapporteer  
kwa boardjes zijn dr bij wimt nog geen echt slechte dingen vandaan gekomen volgens mij... dus eerlijk gezegd ben reuze benieuwd.

Misschien dit keer als extra de visuele aspecten van et board ook????

Neen Geronimo, dat houd ik low-profile, ontewel onafgewerkt lelijk als een *oer (al is die nou juist wel goed afgewerkt).
Wimt

Antwoord #10 April 03, 2009, 16:34:18
edit2Rapporteer  
werkloos? loser Wink

Ik had bijna een Rodeo gekocht; 550 euro op oase.com k.o. voor een 12m. Die venturi is goede inovatie. Is echter een Rhino `08 12m geworden, vedenk `m van een nog betere low-end.
Wimt

Antwoord #11 April 03, 2009, 16:34:56
edit2Rapporteer  
Ik ben benieuwd naar de fotos Grin

Ikzelf ook.
Kiterbram

Antwoord #12 April 04, 2009, 00:17:39
edit2Rapporteer  
 Shocked
Wimt

Antwoord #13 April 06, 2009, 18:13:36
edit2Rapporteer  
Foto`s nu op zelfbouwsite
Wimt

Antwoord #14 April 15, 2009, 17:39:52
edit2Rapporteer  
Board is af. Beatrix gaat dit nog verkondigen in de staatscourant, en het volkslied wordt aangepast (iets met `Pinda' erin). Ik wil haar best bij de champagne-ontkurking erbij hebben, mits ze meteen een lintje meeneemt Joepie.

Nu kan ik mijzelf ook op deze manier aankondigen bij Ocean Rodeo (El Rudo), en bij Brunotti, maar het is veel chiquer als iemand anders dat voor mij doet (wie?). Ik vraag er niets voor, alleen een bijdrage voor milieu.
Zo heb ik ook niets gevraagd voor `Angle of Atack-systeem, of Delta (zie mijn oude youtube filmpie), of de Double depower van Naish otewel de 100% depower van RRD.

Het board zal wel weer eens wat breken, maar dat noem ik een leermoment. Op zo`n moment heb ik nog nooit gehuild of zelfs GVD gezegd. Ik blijf nieuwsgierig naar de redenen.

Ik ga mezelf maar weer eens intervieuwen, anders komen er nooit vragen die ik wil beantwoorden.

IT IS AMAZING WIMT, IK ZAG JOUW BOARD, ONGELOVELIJK

Weet ik, weet ik. Het heeft RFD, MPD, PES, ASC en 4WD, oftewel; Resource Force Deload, Multi Pesonality Disorder, Pitch Explosion System, en Atomatic Sell Compulsion, naast 4WD.

IS HET BOARD OOK ZWAARDER DOOR DIT SYSTEEM?

Neen, dankzij besparing aan vin-gewicht.

IK ZAG GEEN TOUWTJES WIMT, DA`S NIEUW. EN JE HAD HET WEL BELOOFD.

Ja, ik hou ook wel eens iemand voor de gek.

HET VRAAGT NOG WEL WAT STREAMLINING, ZIET ER NOG NIET STRAK UIT.

Je speelt nu wel met je eigen (en mijn?) leven knakker; ik vraag niet om deze kritiek (of doe ik dat wel?).

Omdat het intervieuw nu al uit de hand liep, en met handgemeen, willen wij namens Wimt verkondigen, dat er voorlopig geen foto van het board komt, i.v.m. spionage van Ocean Rodeo en Brunotti. (red.)
Wimt

Antwoord #15 April 18, 2009, 21:35:50
edit2Rapporteer  
Ik heb 2 blauwe ogen opgelopen door dat verrekte intervieuw; 1 blauw oog door mijn linkervuist, en 1 door mijn rechtervuist..

Maar nu effe serieus; vandaag getest op Vrouwenpolder, en de revolutie is daar; waaanzinnig hoogtelopen.
Leg ik uit; ik liep met 10 m downwind met een directional met een Dos.  Binnen de kortste keren  kruistte ik hem upwind. Je loopt echt tegen de wind in met dit board.

Dan zou je denken; dat board is dan zo stug als een Door; niet `loose' in ieder geval.
Leg ik uit; dat board is zo loose alsof je op een skippy-bal staat te balanceren. Is dus ook wel effe wennen, maar mij bevalt het. Voor meer richtingstabiliteit, niet voor hoogtelopen, zou je een paar vinnetjes kunnen plaatsen. Voor mij hoeft het niet.

Dus; zoals ik al voorspelde; 2 dingen gecombineerd, die niet te combineren lijken te zijn. `Loose', en toch waanzinnig hoogtelopen.

Springen; klappen worden super opgevangen door het zeer flexibele middendek.

Toch ging er een latje kapot, dus niet bij veel wind kunnen testen (tot 15.00 uur ermee gevaren). Moet nog wat `finetunen' ; voor de wind van een golf afrijdend, wil het middendek wel eens waterhappen, maar dat komt goed.

De low-end; zal ik meteen uitleggen; was eerst met mijn directional bezig, dit board heeft dezelfde low-end als de 1.75. bij 0,44 directional.

Wie belt er nou dus es effe Brunotti, in jullie eigen belang.     
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.