Marc_87
Moderator
![](/forum/avs/avatar_3207.png)
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik moet dit gedeelte zien als een gedeelte waar je alle detailts van de kites en boards kan opzoeken? Of is het een review gedeelte?
|
|
|
Evan
Administrator
![](/forum/avs/avatar_206.png)
Logs: 0 | 1481 uur
|
Allebei Van elke kite. board etc komt er een 'korte' omschrijving met productfoto's enn lijst met maten waarover dan revieuws geschreven kunnen worden. In je profiel, logs en 2ehands kun je vervolgens naar deze gear linken, dus alles zit met elkaar verweven uiteindelijk.
|
|
|
Vinni
![](/forum/avs/avatar_3132.png)
|
Bij kite's van Slingshot staat het jaartal ''2007'' er niet tussen! ![](http://img207.imageshack.us/img207/7533/naamlooslwv.png)
|
|
|
Evan
Administrator
|
Je bent vrij om ze toe te voegen.
Zolang het maar goed en volledig gebeurd, want ik ben al n paar toegevoegde gear tegengekomen die ik heb moeten verwijderen vanwege foute naamgeving enzo.
Dus alleen als naam de productnaam invoeren, geen jaartal, maat of watdanook. jaartal en maten kunnen apart geselcteerd worden.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ik heb al een paar mooie toevoegingen gezien, iedereen bedankt daarvoor.
Hebben jullie ook al gezien dat je reviews kan posten bij iedere artikel? Dit mag natuurlijk zo uitgebreid als je zelf wilt, maar alleen de waardering en windrange (klikbaar, alleen bij kites) is al voldoende want hoe meer waarderingen en windranges hoe waardevoller al deze data wordt.
Ook de oproep voor aanvullingen op bestaande gear blijft staan, want alle gear van voor 2009 heeft geen omschrijgin en productfoto's!!
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik heb perongelijk bij de Cabrinha Xbow2 uit 2007 een 2de keer de 7m bij toegevoegd. Sorry voor het ongemak maar dat moet even aangepast worden.
|
|
|
andy
Moderator
![](/forum/avs/avatar_134.png)
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik heb perongelijk bij de Cabrinha Xbow2 uit 2007 een 2de keer de 7m bij toegevoegd. Sorry voor het ongemak maar dat moet even aangepast worden.
Is totaal geen moeite om het aan te passen hoor, dus maakt niet uit ![Smiley](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/smiley.gif)
|
|
|
JB - On The Edge
![](/forum/avs/avatar_2441.gif)
Logs: 0 | 165 uur
|
Misschien nog zinnig om bij de kites er een label aan te plakken (beginner, gevorderd, expert) etc. Veel beginners stellen hier vragen over op het forum, dus kan je ze mooi naar daar doorsturen...
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Is totaal geen moeite om het aan te passen hoor, dus maakt niet uit ![Smiley](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/smiley.gif) Oke toppie, en hoe kan ik een overzicht foto bij kite's plaatsen? Of kunnen alleen admins dat?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ja, nu kunnen alleen de admins en moderaters dat nog, vandaar ook de oproep of iedereen in dit topic extra foto's en omschrijving wil posten.
|
|
|
andy
Moderator
|
Misschien nog zinnig om bij de kites er een label aan te plakken (beginner, gevorderd, expert) etc. Veel beginners stellen hier vragen over op het forum, dus kan je ze mooi naar daar doorsturen...
Kunnen we op zich wel doen, ga ik naar kijken.
|
|
|
|
Morres
![](/forum/avs/avatar_1234.gif)
|
misschien kan er net als bij kite-surf.com een icoontje bij wanneer de review is geschreven door iemand die 'biased' is? Dan is het volgende punt dat heel veel snotjochies het niet vermelden(ratten) Verder: Hoe kan je shops toevoegen die een desbetreffend product verkopen? Gaastra heeft namelijk deal-list online staan ![Wink](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/wink.gif)
|
|
|
andy
Moderator
|
Shops moeten mij even mailen, dan krijgen ze toegang om hun gegevens + merken te veranderen.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ik zie net de review van Davidoff bij de bdanit: http://www.kitehigh.nl/gear/Kites/F-One/Bandit/2008Van 11-35kn weet iedereen dat dat niet kan. Alleen als je een dik waveboard en kleine twintip gebruikt kun je zo'n windrange halen, maar dat lukt dan ook wel met zowat elke nieuwe kite. Hierom wil ik vragen of jullie in een review de algemene windrange voor je meest gebruikte board op willen geven en dus niet de maximale windrange die je kunt halen met de meest uiteenlopende boards. Ook de maximal stoot die ooit meegemaakt hebt als high-end opgeven is een beetje nutteloos. Denk dus een beetje na en vul realistiche waarden in, Bedankt!
|
|
|
Evan
Administrator
|
Omdat er toch nog veel gear onolledig wordt toegevoegd weer even een schopje.
|
|
|
R.B.
![](/forum/avs/avatar_3901.png)
|
Evan; zojuist PB van je gehad maar bij de Ocean Rodeo voor het ZEN boardje heb jij diverse maten ingevuld. Hoe kom jij aan deze maten? Op de site bij www.stormchaser.nl staat het volgende: Zen Pro 129 x 39 Zen Freestyle 135 x 41 Zen Wide 135 x 43
|
|
|
Radical Ronnie
![](/forum/avs/avatar_21.jpg)
Logs: 0 | 1555 uur
|
Hi Evan (of andere moderator)
Ik heb zojuist een review van de Bandit dos 10m2 toegevoegd en wil er ook nog een voor de 7m2 aanmaken.
Dit mag echter niet, ik krijg "Je hebt al een review geplaatst bij dit product."
Is dit express zo, doe ik iets fout, of....?
Gr., Ron
|
|
|
Evan
Administrator
|
Evan; zojuist PB van je gehad maar bij de Ocean Rodeo voor het ZEN boardje heb jij diverse maten ingevuld. Hoe kom jij aan deze maten? Op de site bij www.stormchaser.nl staat het volgende: Zen Pro 129 x 39 Zen Freestyle 135 x 41 Zen Wide 135 x 43 En hier heten ze weer anders, weet jij het nog? http://www.oceanrodeo.com/kiting/zen_freestyle Maar dat verhaaltje wat ik neergezet heb komt hier vandaan: http://www.cosmickites.com/ocean-rodeo-zen-2009-kiteboard-complete.htmlAls jij een betere suggestie voor de omschrijving heb laat het even weten. Hi Evan (of andere moderator)
Ik heb zojuist een review van de Bandit dos 10m2 toegevoegd en wil er ook nog een voor de 7m2 aanmaken.
Dit mag echter niet, ik krijg "Je hebt al een review geplaatst bij dit product."
Is dit express zo, doe ik iets fout, of....?
Gr., Ron
Dat staat nog in de planning, het is de bedoeling dat je straks al je eigen reviews en alle informatie van het product gewoon kunt aanpassen. Voor nu is het dus nog even behelpen en in 1x je hele revieuw van verschillende maten doen.
|
|
|
R.B.
![](/forum/avs/avatar_3901.png)
|
evan: De Ocean Rodeo ZEN 2009 boardjes hebben de door mij bovengenoemde afmetingen. Dit staat nu nog niet goed. Kun jij dit aanpassen?
bvd.
Robin
|
|
|
|