Vrouwenpolder link

Ocean-Limbo

Mei 22, 2009, 22:26:38
edit2Rapporteer  
 (bazuin_kitesmiley)Bij westenwind, opkomend tij  en een slap briesje is Vrouwenpolder een spot waar je op je hoede moet zijn.

Vanmorgen was er net niet genoeg wind  om goed te kunnen hoogtelopen. Om toch genoeg meters te kunnen maken, vaar ik een eind het water op. Maar daar verlies ik mijn board. Ik zie mijn board niet direct want het is een Spleene Rip+ uit 2007 en die heeft als het ware camouflage kleuren. Uiteindelijk zie ik de oranje vinnen van het board zo'n 20 meter van me af. Het lukt me niet met boddydraggen om bij het boardje te komen en ik zie het het board langzaam verdwijnen richting stormvloedkering. ThumpDown

Natuurlijk ben ik het lange strand van V-polder enkel keren op en af gelopen en heb ik mede-kiters aangesproken. Uit reacties blijkt dat enkele kiters hetzelfde ook als een mee hebben gemaakt op deze spot. Cry

Jullie zijn dus gewaarschuwd ..... (en ik hoop mijn boardje toch nog op de een of andere manier terug te krijgen) Kiss
Belgarath

Geen avatar

Logs: 0 | 15 uur
Antwoord #1 Mei 22, 2009, 23:06:23
edit2Rapporteer  

Richting stormkering, dus misschien komt ie dan in de buurt van neeltje jans?

Misschien daar eens gaan kijken, ok de kans is zeer klein, maar je weet nooit.
thomasr

Antwoord #2 Mei 22, 2009, 23:15:14
edit2Rapporteer  
amy zei het nog, ik ben nog voor je wezen kijken wat verder op zee!!
maar ik kon hem, sorry, ook niet vinden....

(zwarte bandit toch?)  ik voer blauw/roze naish boxer sle
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #3 Mei 23, 2009, 09:35:50
edit2Rapporteer  
Ik was ook nog even kijken op vrouwenpolder, maar toch besloten om naar Neeltje te gaan. Met westen is het echt veels te vlagerig daar, is idd niet meer veilig.
Ocean-Limbo

Antwoord #4 Mei 23, 2009, 12:40:05
edit2Rapporteer  
@thomaar,

Klopt, ik heb idd zo'n prachtig zwart boefje en ik heb jou met je geweldige Naishje op en neer zien raggen. Ik heb ook met Amy gesproken zij had ook haar probleempjes met de aan/uit wind.  Angry Gelukkig werd deze in de lop van de dag beter. ThumpsUp
Bij west kun je idd beter naar Neeltje gaan want dan hoef je niet zo tegen de golven in te beuken maar kun je lekker tussen de inrollende golven kiten. Anderzijds kan de windmolen wel eens voor verrassingen zorgen en wordt het strand bij vloed wel erg klein.

Bedankt voor het zoeken, volgende keer zoek ik naar jouw board... Grin
thomasr

Antwoord #5 Mei 23, 2009, 20:18:06
edit2Rapporteer  
Haha idd de wind was niet veel soeps, ik weet niet of je dat nog gezien had, maar ik had ook zo mijn probleempjes
1) losse strap
2) leash die uitgehaakt losschiet en je kite er opeens op z'n eentje vandoor vliegt xD

Haha, ik zag je erna weer varen, MET boardleash haha Wink
ik hoop dat je boardje nog terecht komt, anders flink klote...
Ocean-Limbo

Antwoord #6 Mei 23, 2009, 20:52:12
edit2Rapporteer  
Haha idd de wind was niet veel soeps, ik weet niet of je dat nog gezien had, maar ik had ook zo mijn probleempjes
1) losse strap
2) leash die uitgehaakt losschiet en je kite er opeens op z'n eentje vandoor vliegt xD

Haha, ik zag je erna weer varen, MET boardleash haha Wink
ik hoop dat je boardje nog terecht komt, anders flink klote...

Ja, ja .......

we moeten samen maar een clubje voor kneusjes oprichten ...... Grin
thomasr

Antwoord #7 Mei 23, 2009, 23:45:25
edit2Rapporteer  
Hahah inderdaad en amy erbij want die moest 2 keer haar safety trekken ofzo!
Ocean-Limbo

Antwoord #8 Mei 24, 2009, 23:52:00
edit2Rapporteer  
@thomaar,

Jij secretaris, Grin
ik voorzitter  Grin
en Amy penningmeester (als ze slaagt/overgaat)  of koffiejuf (als ze zakt/blijft zitten) Grin Grin

Vandaag nog een poging gedaan om te kiten .......?

Toevallig nog een spleen Rip+ voorbij zien drijven ......?
Sake
Gast
Antwoord #9 Mei 25, 2009, 13:19:10
edit2Rapporteer  
Neem ff contact op met het lokale Waterschap.
Een aantal jaren geleden ben ik op Vrouwenpolder door de stroming ook m'n boardje verloren. Heel het strand afgelopen, niks nada. De volgende dag bleek dat iemand van het Waterschap, die de vloedlijn afrijdt om afval op te ruimen, 'm gevonden had. Na een ritje naar Colijnsplaat (met een bosje bloemen en kratje bier=natuurlijk niet nodig) had ik m'n boardje weer terug.
 ThumpsUp
Bel ff het waterschap. Het kan bijna niet anders dan dat Vrouwenpolder onder dit Waterschap valt. http://www.wze.nl/
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.