gewoon doen, al doe je het alleen al voor de verzekering. Daarnaast kan je bij funsportpolis ook je gear verzekeren tegen diefstal,scahde of verlies, met korting als je NKV lid bent
Dat geld wat je erin steekt haal je er echt wel uit als je eens een ongelukje veroorzaakt. Tevens is het een klein bedrag als je het in vergelijking stelt met je gear. Gewoon doen en zorg dat wij als kitesurfers vertegenwoordigd kunnen worden.
Ja in vergelijking tot gear is het zeker een klein bedrag, zelfs mijn auto is minder waard haha. Maar ik ga zeker lid worden, heb de site even gelezen en is allemaal wel positief, maar even onderzoeken voor ik ergens inspring is nooit slecht natuurlijk
Ik heb me tijden geleden al tig malen geprobeerd om lid te worden. maar elke keer krijg ik geen bericht oid en er is ook niets van de rekeing gehaald... ligt dat aan mij of zijn er meer die er last van hebben gehad?
Ik heb me tijden geleden al tig malen geprobeerd om lid te worden. maar elke keer krijg ik geen bericht oid en er is ook niets van de rekeing gehaald... ligt dat aan mij of zijn er meer die er last van hebben gehad?
Mail gewoon even naar ze, ik had dat ook en het is goed opgelost, duurde inderdaad even.