(HJ) MINI-ME
|
Als je de zoekfuntie ff gebruikt dan zie je een link naar een site waar het board wel op staat.. Die gasten zijn in iedergeval niet scheutig met het verstrekken van info
|
|
|
KappuhH
|
Is gewoon de radical boy maar dan zonder graphics volgens mij. Vandaar ook de prijs aangezien grapics ook de nodige euros kosten.
|
|
|
wouterb
|
...een link naar een site waar het board wel op staat.. www.topboard.cz bedoel je? wel de Radical, maar niet de kale woody (of zie ik iets over het hoofd?) Is gewoon de radical boy maar dan zonder graphics volgens mij. vrij vertaald: kan je je geen buil aan vallen, (gezien de overwegend positieve reacties op Choc-stuff in het algemeen)?
|
|
|
CeesV
|
Met print is ie toch een stuk mooier... Maar als dit een radical boy is koop je een heel relaxt board voor weinig geld... Ik heb de 2008 versie... dik top board.. Snel varen, goed hoogtelopen en enorme flex! Heerlijk!
|
|
|
KappuhH
|
Is gewoon de radical boy maar dan zonder graphics volgens mij. vrij vertaald: kan je je geen buil aan vallen, (gezien de overwegend positieve reacties op Choc-stuff in het algemeen)? Jep!
|
|
|
rocket man
|
lijkt een beetje op het Nobile verhaal, die vanuit de snowboard omgeving met kiteboards begonnen zijn...
|
|
|
wouterb
|
outline van zowel de '08 als de '09 zijn toch wel anders..... chanel '09 lijkt wel in de buurt, ook qua maat (133x40) Ben Wouda om info gemail-vraagt, ook richting funsport_one(ebay aanbieder). Even afwachten....
|
|
|
CeesV
|
Chanel is wel een behoorlijk ander board vond ik... de flex is iig aanzienlijk minder dan bij de radical boy en de rasta pro van vorig jaar...
|
|
|
wouterb
|
HA! check deze dan: Zelfs de step in de tips is op beide foto's te zien. Dan zou deze omschrijving ook moeten kloppen: ideeen qua prijs kwaliteit/verhouding van Trans kiteboards?
|
|
|
KappuhH
|
Trans is volgens mij ongeveer hetzelfde als Choc. Wat moet dat Trans boardje kosten?
|
|
|
|
Tim!
|
Ik vind die naked choc best wel iets hebben
|
|
|
wouterb
|
naked choc: €200
Trans 'bollen en bliksem' (disco-ding): €370 ofzo.
|
|
|
Morres
|
Ik las Snollen&bliksem
|
|
|
KappuhH
|
Dan wist ik ut wel, die Choc!
|
|
|
wittie
|
Heb een CHOC RADICAL BOY. Vaart super lekker. Nieuw gekocht op Ebay.de, incl. pads en shit. 171,- euries, wat een lol voor dat geld.
|
|
|
Morres
|
tis ook een prima board, zonder print zelfs beter, ik vind de print van choc van lage kwaliteit. erg korrelig en het lijkt altijd wel of de kleuren nét anders uit de sublimatie komen dan ze ontworpen hadden Dus lekker zonder print nemen
|
|
|
Lude
|
Die tips, is dat PU? Blijft dat zitten als je dat zo verlijmt aan het hout?
|
|
|
Morres
|
heb ik meerdere zelfbouwer ook zo zien doen, gebeurt altijd zo volgens mij, zeker met laminaar erop blijft dat wel heel. Choc is, op de print na, een stevig board
|
|
|