Naish sky pirate 6.6

td4

Geen avatar

Juni 04, 2009, 17:00:04
edit2Rapporteer  
Hallo, wie kan mij iets vertellen over de Sky pirate full sandwisch 6.6, het is een oud boardje maar ik weet er weinig van. Ik ben ben benieuwd naar gebruikservaingen.

Groet Peter
Morres

Antwoord #1 Juni 04, 2009, 17:38:43
edit2Rapporteer  
is een directioneel board, leuk voor kleine waves en lichtweerboard. en anders niet aanraken
td4

Geen avatar

Antwoord #2 Juni 05, 2009, 07:31:42
edit2Rapporteer  
Oke bedankt en duidelijk, kon e.e.a samen kopen als starters e oefenset met een naish aero 16m voor 200,00 met pomp en gaastra bar......te duur of niet.

Mijn gedachte was om hiermee ervaring op te doen met deze spullen om daarna beter materiaal te gaan kopen.
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3 Juni 05, 2009, 08:24:07
edit2Rapporteer  
Doe het niet, ga voor een goed herstartbare modernere kite, vanaf 2006 heb je SLE/bowkites (cabrinhas, Naish shockwave, Best Waroo etc.), die zijn veel makkelijker om het op te leren. Die Aero is uit 2002 of zo en is een museum stuk.
Die directional is ook niet handig in vergelijking met recentere spullen, daar kan je maar één kant mee op varen, en moet je gijpen (overstappen naar de andere kant).

Het verschil? 3 maanden kloten met die zooi en alsnog iets anders kopen of gelijk aan de slag. Het kost je al meer aan brandststof om extra lang heen en weer te rijden. En het is niet ongevaarlijk ook, slecht herstartbaar en matige depower.

ListenToMe
Wanneer stoppen mensen nou es die ouwe troep als "beginnerssets" te verkopen voor die paar klote tientjes. Maak er een zitzak of een pessarium of zo van.
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #4 Juni 05, 2009, 09:56:39
edit2Rapporteer  
Goh heb hier nog een aero 10m liggen Lekker laten liggen en nooit meer aankomen. Is inderdaad belachelijk dat mensen dit nog durven te verkopen. Dus nogmaals zoals El Rudo al vertelde ga niet ouder dan 2006 en voor beginners geen C kite.

Wat offtopic reakties verwijderd
td4

Geen avatar

Antwoord #5 Juni 12, 2009, 07:33:58
edit2Rapporteer  
Nou dat is dan duidelijk, dat is toch wat. Ik had veel vertrouwen in die man, maar toch maar niet dan.
Dan maar even afwachten........ toch.

Nog bedankt.
spoetnik

Antwoord #6 Juni 12, 2009, 07:39:10
edit2Rapporteer  
Misschien een idee om gezamenlijk een mail/brief op te stellen, om aan marktplaats te versturen. Hierin aangeven dat er veel oude troep wordt aangeboden, welke erg gevaarlijk is, en echt niet meer aan de huidige safety maatstaven voldoet.
Misschien de vergelijking met een auto zonder remmen verkopen ofzo.....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.