speciale kiters

Wimt

Berichten: 2498
Juni 12, 2009, 14:23:43
edit2Rapporteer  
Ik ken bijv. een grote duitser, die 100 dagen per jaar in een camper komt overnachten met vrouw en soms ook 18 jarige dochter, in een camper die minder kost dan mijn wetsuit.
Hij wil Ned. leren, en leest dit nu misschien. Doet dit al jaren.

Ook een meisje, fysiotherapeut, wel eerder een relatie gehad, maar nu alleen maar een relatie met ook een heel oude camper (busje ook), om overal in de wereld te surfen en kiten.

Het gaat er dan niet om of die mensen zo waanzinnig goed kunnen kiten, maar zij stralen de lol uit, en daarom vind ik het leuk om met die lui te kletsen. Zeker als er weer te weing wind is Tongue.
 
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #1 Juni 12, 2009, 14:26:30
edit2Rapporteer  
op een een of andere manier blijft alleen 18 jarige dochter hangen :S
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #2 Juni 12, 2009, 14:27:23
edit2Rapporteer  
Zit een hangslot op dat busje .
ItsMe.Erik

Berichten: 1134
Antwoord #3 Juni 12, 2009, 15:17:07
edit2Rapporteer  
op een een of andere manier blijft alleen 18 jarige dochter hangen :S

Dat had ik nu ook Grin
c0g

Geen avatar

Berichten: 157
Antwoord #4 Juni 12, 2009, 19:01:01
edit2Rapporteer  
Wat voor wetsuit heb jij Wim?

Ik ken een kiter die ruim 70 jaar is. Hij is de coolste kiter die ik ken. Als ik later groot word wil ik net zo worden als hij.
taunis2

Berichten: 105
Antwoord #5 Juni 12, 2009, 19:14:32
edit2Rapporteer  
Is het geen afwerk busje. Ze nemen af en toe hun 18 jarige dochter mee.

enne..... Wimt praat er wel passie vol over ThumpsUp
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #6 Juni 12, 2009, 20:43:13
edit2Rapporteer  
Ik ken die Duitser, .heb met hem gesproken op V-polder. Aardige goser.

Als je vanuit Duitsland (Krefeld) 100 dagen gaat kiten aan de kust, ........ dan heb je pas PASSIE ThumpsUp

Als je 70 bent en nog kite als een jonge god, dan heb je pas PASSIE ThumpsUp


IK WIL OOK 100 DAGEN ........

IK WIL OOK OP MIJN 70STE NOG KITEN ALS EEN JONGE GOD .......


IK WIL OOK PASSIE!
Janus

Berichten: 524
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #7 Juni 12, 2009, 22:15:43
edit2Rapporteer  
Als je vanuit Duitsland (Krefeld) 100 dagen gaat kiten aan de kust, ........ dan heb je pas PASSIE ThumpsUp


ja.... en veel tijd over...
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #8 Juni 12, 2009, 22:40:44
edit2Rapporteer  
Ik ken bijv. een grote duitser, die 100 dagen per jaar in een camper komt overnachten met vrouw en soms ook 18 jarige dochter, in een camper die minder kost dan mijn wetsuit.
Hij wil Ned. leren, en leest dit nu misschien. Doet dit al jaren.

 

Waarom komt hij dan naar NL? Als ik 100 dagen per jaar vrij had dan wist ik wel wat leukere en betere plekken om naar toe te gaan
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #9 Juni 14, 2009, 17:29:50
edit2Rapporteer  
op een een of andere manier blijft alleen 18 jarige dochter hangen :S

Dat had ik nu ook Grin

Blijft zij nu hangen aan je hanslot, of aan iets anders?

Pak; C2 Prolimit; niet goedkoop, maar wel goed.

Zag net een docu over Meatloaf, na 30 jaar is die vent opeens een jonge god, met veel minder `meat'. Alles kan dus
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #10 Juni 15, 2009, 15:15:25
edit2Rapporteer  
Over die C2 nog effe. Zit ook superflex bij de oksels, maar is daardoor daar iets koeler. Is een pak met waterafstotend `pearl-effect' ; waarschijnlijk nanospray erop gedaan; kun je ook zelf doen; elke Halfords etc. heeft dat spul. Heb ik ook toegepast op mijn voormalige Flysurfer. Maar het water vond ik toch niet echt van mijn pak af parelen.

Pas trouwens op met die nano-shit ListenToMe; langetermijn effecten zijn totaal onbekend; straks kan ik over een paar jaar een donorhuid aanschaffen vanwege de verkankering.

Pak trekt heel erg makkelijk aan; is double-lined, dus wel wat kouder, maar door de superflex kun je comfie een short eronder doen. Double lined is voor mij een must; ik had effe een enkele lined; die was na 2 maanden compleet stuk.
Daarvoor had ik 4 jaar een Lidl duikpak, 5 mm; nog steeds niet stuk, maar water werd slecht geweerd bij nek en handen en voeten; nu is dat superwaterdicht. Beter dan de Ion Element; lekte als hel bij de nek.
Pak is met erg veel kunde inmekaar gezet, kun je echt zien en voelen.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.