Beginnende kiter Den Haag

ggvw

Geen avatar

Juni 13, 2009, 14:47:15
edit2Rapporteer  
Hoi, net klaar met de lessen en net m'n materiaal aangeschaft. Nu direct alleen het water opgaan lijkt me niet verstandig en daarom zoek ik iemand die zin heeft om mee te gaan kiten, het liefst ook een beginner.
Scheveningen schijnt geen goede beginnersplek te zijn. Weet niet wat de dichtsbijzijnde geschikte kitespot is (http://www.kitehigh.nl/spots lijkt het niet te doen) maar ik vermoed katwijk of noordwijk. Helaas heb ik zelf geen auto. Reageer of mail (wieri420@gmail.com).

Erwin

Antwoord #1 Juni 13, 2009, 14:52:32
edit2Rapporteer  
Heey,
http://www.kitehigh.nl/spots doet het wel, onder aan staan de spots als je er op klikt zie je meer;)
ggvw

Geen avatar

Antwoord #2 Juni 13, 2009, 15:13:42
edit2Rapporteer  
Ah, ik dacht dat je wel met de spotfilters kon werken en dan in 1 keer de beginnersspots kon zien op de kaart. Dat werkt hier niet. Nu moet ik alle locaties aanklikken om te weten of het een beginnersspot is en ook om te weten waar het ligt Smiley

Maar zo te zien lijkt noordwijk-noord de dichtstbijzijne beginnersspot voor een hagenees.
Erwin

Antwoord #3 Juni 13, 2009, 15:18:17
edit2Rapporteer  
Wat ook een goeie site is: www.vliegerweer.nl
Veel meet punten heb je daar.
Komt beetje zelfde neer als kitehigh.
ggvw

Geen avatar

Antwoord #4 Juni 14, 2009, 10:47:51
edit2Rapporteer  
Ah, bedankt! Heb momenteel al 1 geinteresseerde uit Zoetermeer. Meer mensen zeker welkom!
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #5 Juni 14, 2009, 11:08:35
edit2Rapporteer  
Gerben,
het is mss wat verder rijden maar er zijn locals uit Tilburg en verder te vinden,
Oostvoorne Aurostrand is zeker een goede beginners spot, ruim, ondiep en geen stroming + redelijk windzeker (nu ff niet). Je kan in het Rotterdam topic kijken hoe en wat.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.