Naish ook in 2010 met een delta

El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #50 Juni 29, 2009, 15:10:43
edit2Rapporteer  
[hi jack] Vliegeraar, goed initiatief. Klopt van die swivel maar draait die van jou ook onder last met een kunstgebit vol zand er in? we zijn nu wel zo ver dat die gekogelgelagerde big game fishing dingen die F one (en OR sinds ene MB er over begon) de norm zijn voorlopig...
[\hi jack]
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #51 Juni 29, 2009, 15:57:22
edit2Rapporteer  
Die van F-one zijn niet goed Rudo. Ze doen hun werk perfect, echter is die driehoek zo vorm gegeven dat er na een crash de lijnen omheen kunnen slaan. Gevolg: de kite gaat onverwacht loopen daar een stuurlijn met minimaal 10cm wordt ingekort. Daar is ook een apart topic over:
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=35628.0

Ik heb het zelf vorig jaar al gehad, en dit jaar twee keer. Ik heb het er al eens met je over gehad. Echt een ontwerpfout die ze mooi laten zitten ThumpDown

@ Vliegeraar: top! ThumpsUp
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #52 Juni 29, 2009, 16:03:00
edit2Rapporteer  
[hi jack] die wartel/swivel wordt door de kite fabriek voorzien van die line spreader driehoek. FYI!
[bye jack]
KiteDemon

Antwoord #53 Juni 29, 2009, 18:34:09
edit2Rapporteer  
Depower met de klem op de QR werkt makkelijk.........als er niet de veel spanning op staat. Dus als je wil trimmen gewoon depoweren op de bar en het koord aantrekken........easy en makkelijk. Maar voordat je hoe dan ook zou moeten trimmen, heb je nog meer dan voldoende depower door de stopper naar boven te schuiven.
@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #54 Juni 29, 2009, 18:58:15
edit2Rapporteer  
Zodra je moet depower gewoon een maatje kleiner pakken, ik vindt gedepowerde kites gewoon niet lekker vliegen.
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #55 Juni 29, 2009, 19:48:46
edit2Rapporteer  
Licht er aan hoe ver natuurlijk, een kite met 25 tot 50% depower op de strap is gewoon ideaal. Meer depower is inderdaad niet lekker meer. Ik vind persoonlijk een kite die ik een beetje moet depoweren het lekkerste. Dat betekent dat ik met de powerstrap mijzelf licht overpowered kan zetten en dan zo enorme sprongen kan maken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.