ruzie slufter

*Maximus*

Augustus 03, 2009, 00:29:21
edit2Rapporteer  
Ik las dit:

Politie houdt kitesurfers aan voor poging doodslag

Maandag 20 juli 2009 - Rotterdam-Zuid - Een 41-jarige man uit Litouwen en zijn 19-jarige zoon zijn zondagmiddag bij het Slufterstrand aangehouden voor poging doodslag op een 29-jarige Arnhemmer.

De drie mannen waren aan het kitesurfen ter hoogte van de Noordzeeboulevard. Bij een hoge sprong raakte de 41-jarige vader verstrikt in de lijnen van het slachtoffer. De 29-jarige man probeerde los te komen door over de lijnen te stappen. De Litouwer was het hier niet mee eens, maakte zijn kite los en sloeg de Arnhemmer in zijn gezicht. Daarna pakte hij het slachtoffer vast en duwde hem onder water, waarbij hij werd geholpen door zijn 19-jarige zoon. Met behulp van omstanders kon de 29-jarige man zich uiteindelijk bevrijden. Gealarmeerde agenten arresteerden het tweetal.

Ik heb er nog niks over gelezen en misschien al oud nieuws..

maar iemand meer info?

Ciao Maximus
Gewoon_Mart

Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #1 Augustus 03, 2009, 00:32:03
edit2Rapporteer  
indeed oud nieuws... *zoek functie Wink
bitburger

Antwoord #2 Augustus 03, 2009, 00:34:52
edit2Rapporteer  
ouddddddddddddd loser
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #3 Augustus 03, 2009, 07:38:25
edit2Rapporteer  
Idd. kreeg ik hem ook niet via de zoekfunctie hier op het forum, maar via google wel:

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?board=2;action=display;threadid=35865

Vroeg me af of er al meer bekend is. Zitten ze nog in voorarrest, of zijn ze om een bekende slufterhufter te citeren "met een kopje thee naar huis gestuurd"?
xray

Antwoord #4 Augustus 03, 2009, 10:14:17
edit2Rapporteer  
Slotje, oud nieuws!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.