bandit lijnen 24meter

sjorsie

Augustus 31, 2009, 23:01:13
edit2Rapporteer  
vraagje,ik heb vandaag nieuwe lijnen op me bandit 9m2 gezet de lijnen zijn 24meter lang.de nieuwe lijnen zijn ook 24meter lang van de banditdos staat op het zakje.maar als je naast elkaar legt zijn me bandit lijnen 10cm korter .zou dat een een probleem zijn? alvast bedankt (ps ik heb over de stuurlijnen)
wouterb

Antwoord #1 September 01, 2009, 08:41:14
edit2Rapporteer  
10cm verschil merk je wel. Het is waarschijnlijk de rek die in je lijnen zit. Na een paar goede sessies is dat wel bijgetrokken. tot die tijd op iets meer power afstellen.
sjorsie

Antwoord #2 September 01, 2009, 09:16:28
edit2Rapporteer  
ja maar dat is het nou juist me nieuwe lijnen zijn 10cm langer.dus als ze ook gaan uitrekken tijdens het varen dan word het nog erger!je zegt iets meer poweren maar het zijn me stuurlijnen en niet mn depower lijnen!?
wouterb

Antwoord #3 September 01, 2009, 10:22:09
edit2Rapporteer  
Hmm..ja dat maakt het verhaal ff anders.
Foutje in het eerste verhaal: 'meer power' moet zijn 'minder power'
In de huidige situatie klopt 'meer power' dan weer wel.
Vreemd blijft het wel. rekken gaan ze, dus het wordt erger.
sjorsie

Antwoord #4 September 01, 2009, 10:59:41
edit2Rapporteer  
ik wil niet dat ik zometeen me kite oplaat en al loopend over het strand word getrokken ofzo....omdat me lijnen niet oke zijn!die lijnen zijn trouwens egt duur,halen jullie ook altijd orginele lijnen?
@LaurenS

Antwoord #5 September 01, 2009, 11:15:44
edit2Rapporteer  
Sjors,ga even naar een kitesurf winkel of laat iemand er naar kijken die er verstand van heeft,als je het niet zeker weet.Er zitten geen extensions(verlengstukjes) op je  nieuwe stuurlijnen die je er nog af kan knopen?
Rich@rd>>>238,2

Antwoord #6 September 01, 2009, 12:02:35
edit2Rapporteer  
@ sjors

Het is idd niet goed dat je nieuwe lijnen 10 cm langer zijn dan de oude.
Ik zou even contact opnemen met die gene waar jij je lijnen hebt gekocht
Het is denk ik een productie fout en krijg je gewoon nieuwe toegestuurd
En orginele lijnen zijn idd duur van de F_one. Maar er zijn andere opties
Mag ik vragen waar je je lijnen gekocht heb......
sjorsie

Antwoord #7 September 01, 2009, 12:24:53
edit2Rapporteer  
ik word vanav.door de shop teruggebeld,ik wacht het ff af!ik dacht die 10cm maakt niet zoveel uit, blijkbaar wel dus!bedankt voor reactie s
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.