Jinx zou maar zo kunnen, ze zeiden daar tegen mij dat even daarvoor ook al iemand zijn enkel geblesseerd had.
Doe je wel voorzichtig met je enkel? Dat je niet door nu wel te lopen zonder krukken van de regen in de drup terechtkomt
Hoop voor je dat natuurlijk dit jaar nog lukt, zou tof zijn, ik hoop dit voorjaar weer te kunnen skiën (passie nr 1), maar heb eerst volgende week een MRI om naar de kraakbeenschade te kijken, dan pas hebben we iets meer prognose.
Ik had inderdaad les bij kitemobile, het was mijn 2e les, lekker met iemand anders samen aan het oefenen op het board te komen. In mijn geval zal ik het wel verkeerd gedaan hebben (als newbie
), in ieder geval werd ik na paar meter varen uit het board getrokken en landde in het ondiepe water vol op mijn rechter voet.
Door sommigen werd gereageerd: het bot steekt er niet uit dus valt wel mee.....
Als ik het weer ga proberen dan ga ik het ergens doen waar ik toch echt wat dieper kan gaan staan, ben voor een vrouw niet heel klein oid, dus dat geeft me dan in ieder geval iets meer zekerheid ten aanzien van de diepte als ik er wweer in stort