Enkel gebroken :(

Nika

Geen avatar

Antwoord #25 Augustus 30, 2009, 09:22:35
edit2Rapporteer  
Jinx zou maar zo kunnen, ze zeiden daar tegen mij dat even daarvoor ook al iemand zijn enkel geblesseerd had.
Doe je wel voorzichtig met je enkel? Dat je niet door nu wel te lopen zonder krukken van de regen in de drup terechtkomt Tongue
Hoop voor je dat natuurlijk dit jaar nog lukt, zou tof zijn, ik hoop dit voorjaar weer te kunnen skiën (passie nr 1), maar heb eerst volgende week een MRI om naar de kraakbeenschade te kijken, dan pas hebben we iets meer prognose.

Ik had inderdaad les bij kitemobile, het was mijn 2e les, lekker met iemand anders samen aan het oefenen op het board te komen. In mijn geval zal ik het wel verkeerd gedaan hebben (als newbie Smiley ), in ieder geval werd ik na paar meter varen uit het board getrokken en landde in het ondiepe water vol op mijn rechter voet.
Door sommigen werd gereageerd: het bot steekt er niet uit dus valt wel mee.....

Als ik het weer ga proberen dan ga ik het ergens doen waar ik toch echt wat dieper kan gaan staan, ben voor een vrouw niet heel klein oid, dus dat geeft me dan in ieder geval iets meer zekerheid ten aanzien van de diepte als ik er wweer in stort Grin
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #26 Augustus 30, 2009, 19:35:41
edit2Rapporteer  
beterschap!
brutus

Antwoord #27 Augustus 30, 2009, 19:55:04
edit2Rapporteer  
Sterke en suc6 met het herstel
Marko

Antwoord #28 Augustus 30, 2009, 20:07:20
edit2Rapporteer  
Sterkte met het herstel. Het ongelukje wat je in de lucht had dat 1 voet uit de binding gaat en de andere niet gebeurd bijna elke sessie wel een keer. Heb wel een keer flink me enkel banden gevoelt maar hopen dat ik hem nooit breek.

Laatst wel mijn grote teen gebroken, mocht toen ook 4-6 weken niet varen maar stond er na 4 weken al weer op. Met een enkel zou ik echt wel wachten tot dat het echt weer mag.

Veel beterschap.
Flyingtrunkie

Antwoord #29 Augustus 30, 2009, 20:58:32
edit2Rapporteer  
suc6 met herstel....
Ik probeer altijd bij een harde landing in ondiep water mijn voeten in de trekken en zo vlak mogelijk op het water te landen, in plaats van proberen op de voeten te landen... Maak er een buikschuiver over het water van op het water door je kite wat het windvenster in te sturen....
sjoerdsantema
Gast
Antwoord #30 Augustus 31, 2009, 13:26:35
edit2Rapporteer  
Hey Nika! Jij had zeker les samen met mijn broertje! Die had het er al over dat je met een pijnlijke enkel werd afgevoerd...

Echt niks hoor! Ik loop inmiddels met zon oude mannenstok en dat gaat heel erg goed. Voel mijn enkel met de dag er beter op worden.

Ben zelf ook vrij lang maar je moet proberen nooit met je voeten naar beneden te landen. Kan je je beter over het water laten trekken door de vlieger. Diep water heeft ook zijn nadelen....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.