kiters omgeving weesp/muiden/muiderberg met een auto?

WAARGGH

Augustus 24, 2009, 17:35:57
edit2Rapporteer  
hallo allemaal

Ik ben een tijdje geleden begonnen met kiten en ben al gelijk verslaafd! ik woon in weesp en met de fiets is eigenlijk alleen muiderberg goed te doen dus daar kite ik altijd. maar met die zuidwester wind die we hier zo vaak hebben schiet dat alleen niet echt op dus ik wil graag wat verder.

iemand in deze omgeving die nog een plaatsje vrij heeft in de auto? ik betaal uiteraard mee aan de benzine.  ThumpsUp
terrorwally
Gast
Antwoord #1 Augustus 24, 2009, 19:32:41
edit2Rapporteer  
woon in almere als ik naar zee ga kan je meerijden hoor!  Ga ook vaak naar mirns friesland, maar dan moet je even iets regelen naar mb en kan je vanaf daar meerijden.
GetHigh

Antwoord #2 Augustus 24, 2009, 20:34:25
edit2Rapporteer  
Hey ik woon ook in Weesp als ik ga ga ik meestal in de avond naar muiderberg of naar muiderzand, je zou mee kunnen rijden als je wilt. stuur maar een pb met je nr.
terrorwally
Gast
Antwoord #3 Augustus 24, 2009, 20:52:56
edit2Rapporteer  
muiderzand, wil je dood ofzo? deze spot is absoluut niet geschikt voor kitesurfen
GetHigh

Antwoord #4 Augustus 25, 2009, 11:47:26
edit2Rapporteer  
hehe overdrijven is ook een vak. Oke het is niet een ideale spot en kom er ook niet zo vaak maar soms bij gebrek aan beter is het wel te doen daar. Tja pampushaven is dan misschien een betere optie.
WAARGGH

Antwoord #5 Augustus 25, 2009, 23:45:13
edit2Rapporteer  
terrorwally: ik ben nog niet zo ervaren dus of zee al zo'ngoed idee is weet ik nog niet, maar bedankt voor t aanbod ik hou t in gedachte  ThumpsUp

GetHigh: pb onderweg  Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.