Dat weet ik zeker! Maar vind het passen nog steeds vervelend (ben lang en dun
dus wil het wel zeker weten)
Yo lude,
Ik ben op de sizechart afgegaan, ik kwam daarbij uit op ST, maar die was niet te krijgen, dus een S. echt su-per. Zou volgens de chart minstens 9cm te kort meoten zijn, maar ik heb nergens last van, zit netjes tot halverwege mn enkels, en ook mn (lange) armen zijn bedekt tot mn pol. Pak is bij de enkels wat meoilijk in te komen(niet haasten) maar zit daar wel lekker strak. Nadeel is wel, dat als het water erin spat, je een bobbel water bij je kuit hebt staan, maar dat kan je oplossen met zo'n klittebandje.
Psycho II is aan binnen én buiten kant gesealed. Dus minimale instroom van water. Verder heeft ie een korte rits en zo'n flap die je over je hoofd moet trekken. Water via je nek is dus zo goed als verleden tijd. Pak is van binnen mega zacht
en heel erg flexibel. Ik geloof dat alleen de Psychofreak(die naam kwamen ze op uit toen ze psycho III te snel zeiden) nog meer panelen heeft. Maar de psycho II is z'n geld meer dan waard.
Wij hebben 'm gekocht bij boardwise.com 4pakken voor 3 personen, en kregen nog 20pond korting omdat we meer kochten(was al aanbieding)
Wel ff bellen voor acurate voooraad.
Ik ben 184cm en 62 Kg. behoorlijk tenger(gespierde spijker) en heb moeilijke maten(en dunne bovenbenen) maar dit pak zit me echt goed..
Maatjes van mij moesten Mt en LT volgens de chart, maar diegene die MT zou meoten hebben, pastte de LT goed en degene met LT moet eigenlijk XLT hebben. Dat was wat jammer, maar terugsturen was geen probleem
Overigens zijn de engelse shops MEGA goed in antwoorden(behalve uksurfpro ofzo) op de mails. Ik heb van 3 zaken op zondagavond antwoord gehad over prijs en voorraad!
Freakfish.co.uk is ook een fijne zaak, erg snel op mail en kreeg daar wel een goede vibe. Alleen die hadden niet de maten die we moesten hebben.