Caution Zombie of Mayhem SLE ervaringen

kapitein Menno

Berichten: 4
September 07, 2009, 21:45:58
edit2Rapporteer  
 Heeft iemand ervaringen met Caution Zombie 2009 ?  Is dit toch wel een beginnerskite  zoals in de website van stormchasers wordt vermeld of  is het  toch ook voor intermediate kiter geschikt als freerider?
Ik vaar zelf enkele jaren met SS fuels (13/15) C-kites en een Caution heckler 9m2? Wat zou het beste bij mij passen de Zombie of Mayhem (of is deze laatste een echte freestyle kite) ? eventueel andere suggesties natuurlijk welkom. Huh
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 September 07, 2009, 22:36:43
edit2Rapporteer  
mayhem past dan bij jou, tenminste, als ik wat locals van hier mag geloven. Neem anders ff contact op met Lord of the board van KH, die vaart al jaaaaaaaren met caution. Sowieso hoor ik goede dingen over de Mayhem(X)
kapitein Menno

Berichten: 4
Antwoord #2 September 07, 2009, 22:53:46
edit2Rapporteer  
 :)bedankt  voor de tip.
jesse.

Berichten: 946
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #3 September 09, 2009, 12:16:17
edit2Rapporteer  
ey kapitein, ik heb een mayhem '09
Ben er zeker te vreden over, heerlijke kiten.
Maar ze zeggen dat de 11 eerder een 10 is... (dus denk de 7 eerder tikje aan de 6kant) Wink

Ze zijn daarom ook super snel, bar is lekker clean.  ThumpsUp
nja, kga over een kleine 30min rijden! en dan me 11 uitlaten!! Grin
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #4 September 13, 2009, 09:05:54
edit2Rapporteer  
Zombie is Allround/Freeride kite. Als je deze moet plaatsen in een rijtje dan moet je denken aan Cult, Waroo, Rise, Rev etc. Dus voor alle niveaus een heerlijke vlieger. Door het wat meer vriendelijke en stabiele karakter ook prima geschikt voor beginners.

De Mayhem X is een kite met een "punch" en hiermee wat minder geschikt voor een beginner. Er zijn maar weinig kites op de markt die zo snel zijn als een Mayhem X. Een klant heeft em ooit omschreven als een Furia met wat meer bardruk.

Beste is wellicht om een kite te komen testen. Hiervoor kan je een afspraak maken bij Barry.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.