Shiftbar 2010 op Torch06

Nicolas

Berichten: 914
September 21, 2009, 21:48:43
edit2Rapporteer  
Iemand enig idee of de nieuwe shiftbar op de oude Torches van 2006 kunnen? En weet ook iemand de verschillende lijn lengtes die beschikbaar zijn naast de standaard 24m lijnen?

Ik vind 24m niet radicaal genoeg om te loopen in dikke wind.. of dat ligt misschien aan mij
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 September 21, 2009, 21:59:40
edit2Rapporteer  
24m kan wat lang worden om te loopen, maar na wat kortere lijnlengtes uitgeprobeerd te hebben ben ik zelf weer op 23m uitgekomen (custom 500kg lijnenset). Kortere lijnen vond ik gewoon niet lekker genoeg voor wat minder wind, dikke airtime en omdat je met 23m makkelijker hoog gaat dan 20m heb je alsnog alle tijd voor zieke loops.

Shiftbarren zijn altijd al uitwisselbaar geweest en zijn altijd al in 17-20-24-27m leverbaar geweest, dat had je toch wel kunnen vinden Nicolas?

Eindelijk een nieuwe torch op het oog?
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #2 September 21, 2009, 22:17:05
edit2Rapporteer  
Ja maar aangezien ik hier toch al vragen stel kon die er evengoed bij toch! Staat er anders niet vaak bij de lijn lengtes.

Nee, geen nieuwe Torch op het oog, te duur jammer genoeg. Alleen een nieuwe bar met kortere lijnen om te loopen naast de oude bar met de standaard lijnen. Valt nog een beetje te zien!

Thanks!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.