enkhuizen en andijk gaan een jaarrond verbod krijgen om te kiten per 01/01/2010,
reden , te veel overlast deze zomer in andijk met zwemmers en zonaanbidders andijk is ook niet ingericht op kiten vanwegen de gevaarlijke dam , en het nabij gelegen vogelgebied zowel in Andijk en Enkhuizen
Het is me al eerder opgevallen dat jij met grote regelmaat dit soort flauwekulberichten hier dropt!
Zie:
Waarom gaan er zo weinig gasten naar Enkhuizen.
Ik heb afgelopen donderdag een top dag daar gehad maar ik kwam bijna alleen te staan.
omdat het er verboden is te kieten van mei tot Oktober daarom , de meeste weten het niet maar het is toch echt zo
Dus iedereen naar Wijk Ijmuiden Edam of Muiderberg want Andijk is gewoon KL..TE om Te varen
en andijk is verboden om te kiten vandaar dat het er nooit echt druk is laatst nog bonnen geschreven door de mannen met de pet
enkhuizen geldt een kite verbod net als andijk natura 2000
Het gros van jouw berichten zijn trouwens niet echt een aanwinst voor dit forum... de negativiteit druipt er vanaf...
EDiT: hmmm, ik zie nu dat er al verwezen wordt naar dit soort berichten van je... Goed, het is in ieder geval duidelijk dat je met een korrel zout genomen moet worden.