[mod edit] tis zo ver enkhuizen en Andijk....

dimoss
Gast
September 26, 2009, 20:52:30
edit2Rapporteer  
enkhuizen en andijk gaan een jaarrond verbod krijgen om te kiten per 01/01/2010,
reden , te veel overlast deze zomer in andijk met zwemmers en zonaanbidders andijk is ook niet ingericht op kiten vanwegen de gevaarlijke dam  , en het nabij gelegen vogelgebied zowel in Andijk en Enkhuizen

[Mod edit] Na navraag bij de spot vertegenwoordiger is dit dus absoluut niet waar. De topicstarter is er duidelijk op uit om kitesurfen tegen te werken. Wij als kitehigh betreuren het dat dit gedaan word.
Undergrounder

Antwoord #1 September 26, 2009, 23:58:05
edit2Rapporteer  
Zonde en onnodig, goed scheiden en met boeien aangeven en het is opgelost. Voorbeelden te over
Vliegenaar

Geen avatar

Antwoord #2 September 27, 2009, 00:02:17
edit2Rapporteer  
Bron?
Idefixe

Antwoord #3 September 27, 2009, 00:05:58
edit2Rapporteer  
Zo toch graag horen waar je deze informatie vandaan hebt?
boeman
Gast
Antwoord #4 September 27, 2009, 00:15:42
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?action=profile;u=4545;sa=showPosts

conclusie: dimoss is een windsurfer die kiters haat en maar geruchten wil verpreiden dat kiten verboden is op zijn spots waar hij wel eens komt.
Vliegenaar

Geen avatar

Antwoord #5 September 27, 2009, 00:51:47
edit2Rapporteer  
Ik weet niet wat voor trieste spelletjes hier gespeeld worden, maar het is allemaal erg doorzichtig gedaan.
DImoss is een windsurfer die altijd erg oraal is op oa. windsurfing.nl, en "boeman" is een account wat zojuist is aangemaakt met een niet te verifeeren emailadres (soort adres wat maar 10 minuten te gebruiken is).

Zouden de mods ff een IP-check uit kunnen voeren oid?
Woodmaster

Antwoord #6 September 27, 2009, 08:06:02
edit2Rapporteer  
Nou, we zullen zien wat er gebeurd wanneer ik de eerst volgende keer deze spots aan doen! Ruikt idd naar.........
jporry

Antwoord #7 September 27, 2009, 09:31:58
edit2Rapporteer  
Zo toch graag horen waar je deze informatie vandaan hebt?

doe maar een slotje,
en kijk ook ff naar profil, het zint me ook totaal niet
las gisteren maar ik wist niet waar we heen moeten met deze topic
Flyingtrunkie

Antwoord #8 September 27, 2009, 11:14:23
edit2Rapporteer  
enkhuizen en andijk gaan een jaarrond verbod krijgen om te kiten per 01/01/2010,
reden , te veel overlast deze zomer in andijk met zwemmers en zonaanbidders andijk is ook niet ingericht op kiten vanwegen de gevaarlijke dam  , en het nabij gelegen vogelgebied zowel in Andijk en Enkhuizen
Het is me al eerder opgevallen dat jij met grote regelmaat dit soort flauwekulberichten hier dropt!

Zie:
Citaat
Waarom gaan er zo weinig gasten naar Enkhuizen.
Ik heb afgelopen donderdag een top dag daar gehad maar ik kwam bijna alleen te staan.

Citaat
omdat het er verboden is te kieten van mei tot Oktober daarom , de meeste weten het niet maar het is toch echt zo

Citaat
Dus iedereen naar Wijk Ijmuiden Edam of Muiderberg want Andijk is gewoon KL..TE om Te varen

Citaat
en andijk is verboden om te kiten vandaar dat het er nooit echt druk is laatst nog bonnen geschreven door de mannen met de pet

Citaat
enkhuizen geldt een kite verbod net als andijk natura 2000

Het gros van jouw berichten zijn trouwens niet echt een aanwinst voor dit forum... de negativiteit druipt er vanaf...

EDiT: hmmm, ik zie nu dat er al verwezen wordt naar dit soort berichten van je... Goed, het is in ieder geval duidelijk dat je met een korrel zout genomen moet worden.
darky001

Antwoord #9 September 27, 2009, 11:23:54
edit2Rapporteer  
Gewoon bannen zulke domme figuren !!

Negatieve berichtgevingen zitten we zowiezo niet op te wachten!

(IP bannen is de beste methode !)

Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #10 September 27, 2009, 12:13:49
edit2Rapporteer  
Niks raars te zien over Dimoss in een ip-check, Boeman is inderdaad een dubbele account van iemand anders.

Over de berichtgeving kunnen we weinig zeggen maar zoals het er naaruit ziet is dit onzin en is de betreffende persoon inderdaad tegen kitesurfers. Het NKV is hier zover ik weet niet van op de hoogte. En die zijn normaal gesproken wel 1 van de eerste die dit te horen krijgen.
Marko

Antwoord #11 September 27, 2009, 12:49:11
edit2Rapporteer  
Wat een zielig gedrag.. hoe oud ben je  -__-
onzin

Antwoord #12 September 27, 2009, 12:58:28
edit2Rapporteer  
verwijder zijn account en je hebt nergens meer last van its zo simpel
dimoss
Gast
Antwoord #13 September 27, 2009, 16:33:46
edit2Rapporteer  
he  ook maar gehoord van een vogelfreak   ! niet meteen gaan schelden ..of is dat de achterdocht van jullie .

Flyingtrunkie

Antwoord #14 September 27, 2009, 16:50:15
edit2Rapporteer  
he  ook maar gehoord van een vogelfreak   ! niet meteen gaan schelden ..of is dat de achterdocht van jullie .

Vaag dat nu je profiel opeens niet meer bestaat...... Verklaar je nader
di
Gast
Antwoord #15 September 27, 2009, 17:07:38
edit2Rapporteer  
Vaag dat nu je profiel opeens niet meer bestaat...... Verklaar je nader

foutje

, Waarom gaan er zo weinig gasten naar Enkhuizen.
Ik heb afgelopen donderdag een top dag daar gehad maar ik kwam bijna alleen te staan.

Dus iedereen naar Wijk Ijmuiden Edam of Muiderberg want Andijk is gewoon KL..TE om Te varen

(Als je de rest van dit draadje leest weet je dat het heel ergens anders om gaat , tis maar naar wat men wil citeren )

en andijk is verboden om te kiten vandaar dat het er nooit echt druk is laatst nog bonnen geschreven door de mannen met de pet

(  niks aan gelogen af gelopen zomer zijn er een paar kiters op de bon gegaan,)

Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #16 September 27, 2009, 20:32:21
edit2Rapporteer  
Zojuist navraag gedaan bij de spotvertegenwoordiger en die kon mij vertellen dat er niks aan de hand is met de spots Andijk en Enkhuizen. Ook na 1 Oktober kan men nog steeds kiten in de aangewezen kitegebieden op die spots.

Kijk op de volgende kaarten voor de kitegebieden:

Andijk

Enkhuizen

Het is dus duidelijk dat de topicstarter eropuit is om de kitesurfers in die regio slecht voor de dag te laten komen. Zeer spijtig want in veel andere gebieden gaan surfers en kiters wel goed met elkaar om.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.