wat krijg ik voor mijn boardje? airush switch 2008

Shannon

Oktober 21, 2009, 00:00:12
edit2Rapporteer  
Omdat ik graag een maatje kleiner wil. vorig jaar zomer aangeschaft, maar in perfecte staat
http://webshop.kitepro.nl/epages/08012902.sf/nl_NL/class=/?ObjectPath=/Shops/08012902/Products/11081201

Wat is een redelijke prijs om dit boardje voor te koop te zetten?
en welke sites (behalve marktplaats en hier) zijn handig om te adverteren?
Morres

Antwoord #1 Oktober 21, 2009, 00:01:43
edit2Rapporteer  
175-200, lager gaat het eigenlijk niet, je kan m er ook naast houden voor low-end dagen.
Shannon

Antwoord #2 Oktober 21, 2009, 00:07:04
edit2Rapporteer  
Lieve Morres. I missed you!!!

Ik ben een arme student. extra boardje bijkopen wordt m niet, hou nu al mn hart vast dat er niets stukgaat deze winter.

zit te denken aan een boardje van x-treme of van omega, iemand ervaring met een van deze boardjes?
Morres

Antwoord #3 Oktober 21, 2009, 00:21:13
edit2Rapporteer  
x-treme zijn erg flexibel, lever je erg low-end in, wel stevig en goed in chop. Heb zelf 2 x-treme boardjes gehad.

Ik vroeg me laatst al af waar je was, zou je nog sms-en, maar ik d8, die heeft vast genoeg van de kiters

Omega is mooi spul, geen ervaring mee. Maar als Tijn het heel kan houden Wink
Als je wat nieuws wilt kopen, zou ik me focussen op meer bekendere merken.(mainstream) Verder kan je bij kitepirates.de en windsurf.de goedkoop aan overjarig spul kopen. Vaar ie nog op workum en lauwersoog? Dan zou ik wel een boardje nemen wat goed in de chop is.
Je zou ook kitepro kunnen vragen of hij het board wil inruilen(als je daar ook gekocht hebt/gaat kopen:))
Shannon

Antwoord #4 Oktober 21, 2009, 00:26:55
edit2Rapporteer  
Hey

Hoe kan iemand nou genoeg van jou krijgen! Wel even genoeg van het onlinen, andere dingen aan mn hoofd.

Nee op Workum vaar ik niet meer,nu een half jaar een vriend in Amsterdam, dus elk weekend daar te vinden (en in zandvoort en bloemendaal). zijn er nog bepaalde eigenschappen van boards waar je op moet letten bij varen op zee?

Zal inderdaad taco eens lief aankijken:D
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.