tsja, Wimt weer, dit jaar nog

Wimt

Berichten: 2498
December 29, 2009, 13:12:45
edit2Rapporteer  
Echt wel Wimt, let op, komt weer zo`n verhaal.

Dit jaar, als goede voornemen alvast, heb ik Stormchaser nog van een overjarige voorraad afgeholpen. De vorige Caution van hun beviel niet helemaal (2008), maar ik vertrouw Barry wel.
Hij is tenslotte brandweer, en die mensen kennen alle kanten van het leven, ook de dood. Daar kun je dus wel op vertrouwen.
Of ze zijn pyromaan. Nou kan dat je beste buurman zijn ( Huh), maar ik heb zo`n buurman gehad, en ik heb alleen maar waterschade gehad, omdat ie uit hobby zichzelf in de hens had gestoken ( Shocked).
En dan valt het nog mee. Je kunt ook een pedopyromaan (PP) hebben; die steekt kleine kindertjes in de fik.  Laatst rende zo`n brandend fakkeltje door het winkelcentrum, en riep daarbij wat `m was overkomen; een PPer, riep ie.
Dan weet je tenminste wat je tegenmoet treed .
Ik had natuurlijk dat ventje kunnen blussen, maar voordat je zo`n paniekzaaier inhaalt, is ie al uitgefikt.
Neen, met een beetje massel kom je dan de uitgebreidere versie tegen; de PPP; de Pedo PlassexPyromaan: die plast je tenminste je fikkie op tijd uit Grin.

Lijkt trouwens op PVV. Ik las ergens dat Idefix ze wel aardig vindt. Nou geloof ik al helemaal niet meer in politiek, dus van mij mag ie.
De politiek is niets anders dan de omkoopbare tussenpersoon van de industrie, om de harde industrieboodschap verkoopbaar aan het publiek te brengen, en soms schattig (Balkenende), en soms als Hitler (de geschiedenis herhaalt zich altijd, de mens leert nooit), zo`n alleen maar contra figuur als Wilders dus..
Ik snap dan ook niet, waarom de mens toch altijd een leider zoekt; dat zit toch echt nog in de genen; een roedel heeft een dominante leider nodig. En iedereen wordt dan weer enthousiast bij verkiezingen, voor zo`n domme nitwit. Neen, doe mij maar anarchie, of stem op mij ThumpsUp.

Ik voorspel trouwens, en ik krijg vaak gelijk, een `Clash' tussen de pro- en contra-natuur mensen.
En veel zwaarder dan nu tussen de geloven Islam en Christendom.
Geloof is een luxe, die je je veroorlooft als je buik al vol is. Is je buik leeg, omdat de natuur is leeg, omdat de natuur binnenkort helemaal is leeggeroofd (nu al 1,5 miljard van de 7 miljard honger en dorst), dan komt daardoor binnenkort oorlog. 
Dus nogmaals; stem op Wimt, dan beloof ik jullie geen leiderschap, maar ben je wel verlost van de politiek. Leve de anarchie!!
2cool

Berichten: 79
Antwoord #1 December 29, 2009, 14:26:54
edit2Rapporteer  
Veel plezier met je nieuwe kite!
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #2 December 29, 2009, 15:01:13
edit2Rapporteer  
Blijf van de fles af
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #3 December 29, 2009, 15:09:59
edit2Rapporteer  
Had ik maar zoveel tijd over.  Grin
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #4 December 29, 2009, 15:10:20
edit2Rapporteer  
Wim, .......


.........nu schiet je een beetje door, .....waarschijnlijk de gladheid en niet de fles ....
barry

Berichten: 361
Antwoord #5 December 29, 2009, 15:18:34
edit2Rapporteer  

veel plezier met je nieuwe 9m2
Oh ja bedankt voor je vertrouwen

Gr

Barry
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #6 December 29, 2009, 15:34:41
edit2Rapporteer  
wim, deze mensen kunnen je helpen hoor!  Wink

http://www.vnn.nl/index.cfm?pid=82&photoCategoryID=8&action=photo_result&photoid=8
martijnc

Berichten: 669
Antwoord #7 December 29, 2009, 15:37:18
edit2Rapporteer  


denk dat het al te laat is.
kobrin

Berichten: 944
Logs: 0 | 240 uur
Antwoord #8 December 29, 2009, 21:51:32
edit2Rapporteer  
Zalig om te lezen, mijn stem heb je  Grin
Snowman

Berichten: 264
Antwoord #9 December 29, 2009, 21:59:22
edit2Rapporteer  
Wellicht Wimt tijd om - ook - te emigreren: ziet de wereld er heel anders uit (PVV wat is dat?).

Beste wensen, Theo
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #10 December 29, 2009, 22:44:03
edit2Rapporteer  
Normaal gesproken vind ik je best wel ok Wim. Op het moment echter dat jij voor mij gaat bepalen welke partij ik aardig vind ga je toch behoorlijk de fout in , ben ik behoorlijk pissed  ThumpDown
Mocht je dit idee ( dat ik de PVV aardig vind) bij Hanglos  onder het topic Geert Wilders gekregen hebben dan raad ik je aan dit topic dan vooral helemaal te lezen. Ik zal vast even een stukje van mijzelf citeren

en voordat mensen verkeerde dingen gaan denken: Ik ben absoluut geen voorstander van Geert Wilders.
Echter: Juist de grote aanhang van deze partij moet voor de politiek in Nl een signaal zijn dat er een hele grote groep / groot deel van de bevolking het niet eens is met de huidige gang van zaken. De meeste politici knallen in de verdediging door Wilders en aanhang op persoonlijke titel proberen af te schieten. Voor de massa van de bevolking alleen maar een signaal dat er echt iets aan de hand is. Laat de politiek eens wat doen met de argumenten die Wilders aanvoert.
Is dat allemaal onzin? Dan zou ik zeggen : leg het uit dat de argumenten niet kloppen en handel daar naar. Klopt het wel? Zorg dan dat je met beleid komt waarmee je de club van Wilders de wind uit de zeilen neemt.
Met iedere persoonlijke aanval op Wilders groeit zijn achterban en veranderd er niets aan de dagelijkse gang van zaken voor de "simpele burger" of vertrouwen de dames en heren politici er op dat ook deze "tegenstander" vandaag of morgen gewoon wordt afgeschoten?


Hou het voortaan lekker bij je eigen mening en ga niet lopen roepen hoe anderen ergens over denken.............
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #11 December 30, 2009, 11:35:11
edit2Rapporteer  
Dat was inderdaad dat artikel. Ben blij dat je beledigd bent, ik maakte me al zorgen. Ik kon mij al bijna niet voorstellen dat zo`n intelligent iemand als jij (moet ik doorgaan InLove), Wilders zou aanhangen.
Mijn conclusie was te snel getrokken, maar als ik jou was zou ik de naam Wilders helemaal niet noemen, omdat ie helemaal geen aandacht verdient. Voor je het weet, gaan Simpele Sielen (SS-ers ), denken dat ie wel ok is, not dus. Zodra hij met oplossingen komt, die er werkelijk toe doen, dan mag ie in beeld komen.
Nu is het simpelweg een Hitler-figuur.
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #12 December 30, 2009, 12:04:57
edit2Rapporteer  

veel plezier met je nieuwe 9m2
Oh ja bedankt voor je vertrouwen

Gr

Barry

Morgen Vrouwenpolder, samen met Limboblandit hoop ik.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.