Arnie26736
|
''je neemt een plank met een bolling erin (halve bal)'' = Is dat niet beetje veel ??? Voor de rest wel leuk idee
|
|
|
|
|
wouterb
|
yep, maar zonder foils! overigens staat die ook in een van de 'stuntvlieger'-boeken (deel 2, geloof ik) van Nop en Servaas.
|
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
yep, maar zonder foils! overigens staat die ook in een van de 'stuntvlieger'-boeken (deel 2, geloof ik) van Nop en Servaas.
Dat ding heeft toch echt drijvertjes en is gewoon een buggy voor op het water. Prima toch?
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
PL verkoopt volgens mij nog steeds de "kitecat" (kitecatamaran)
|
|
|
Mitchel_12000
|
Hoe vet is die windrider rave. Dat ding gaat knoerthard.
|
|
|
Brenkie
|
De Kitecat van PL is lang doorontwikkeld heb ik pas gelezen, en hij is te koop. Sturen doe je met je voeten, en je kan er ook prima hoogte mee lopen (dat ging eerst moeilijk). Het is alleen geen draagvleugel.. Ik denk dat Ralphie een airchair zoekt. Maar dan met drijvers eronder. Check de volgende site gozer! http://www.airchair.nl/Hier heb je een begin, die drijvers moet je zelf fixen vrees ik
|
|
|
hagaer
|
ze hebben da ooit keer gedaan mee ne naish V4 van 50 m dacht ik mee 4 man in zo een kitecat ma da ging vooruit
|
|
|
Joris
|
ze hebben da ooit keer gedaan mee ne naish V4 van 50 m dacht ik mee 4 man in zo een kitecat ma da ging vooruit
dat was een kano volgens mij.
|
|
|
|
|
djb
|
ik zag laatst een filmpje met een hobycat 16 zonder mast en daar hing een kite aan... hij ging als een speer
|
|
|
Silver Surfer
|
Ik vaar al jaren met licht weer met een waveski. Gaat lekker, net als een mutant: Vlak voor snelheid, kanten om te draaien.
|
|
|
peter.
|
kun je daar ook mee hoogte lopen??
|
|
|
adrenalin
|
kun je daar ook mee hoogte lopen??
en springen ;-) ?
|
|
|
Silver Surfer
|
Hoogtelopen gaat erg goed door de drie vinnen eronder. Springen moet ik nog gaan uitvinden, omdat ik met erg weinig wind er mee vaar. Laat ik zo zeggen, als m'n vlieger niet uit de lucht valt, maar te weinig voor m'n boardje. Ik vlieger met Guerilla's. Op marktplaats staat een waveski te koop (Egmond) Als ie hol is, kun je er vast mee springen. Mijne is wat lomp. Staat onder kano's. even zoeken op waveski. Die is trouwens wel erg groot.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik heb op Cabarete een "local" zien knallen op zoiets. Hij zat er gewoon op en had maar 1 been!! Deze dude voer gewoon door met windje 5-6. Echt respect voor die man!!!
|
|
|
Silver Surfer
|
Bijkomend voordeel is dat je er overal mee mag varen, want in het BPR staat een kitesurfer omschreven als 'iemand die door een vlieger wordt voortbewogen op een plank' . En dit is toch niet echt een plank.
Als je er mee vaart, voelt het meer als buggyen. Je werkt erg veel vanuit je buik en heupen. Bij het springen met een gewoon board kun je nog wat van de klap opvangen met je benen(als je niet echt lekker landt) Bij de waveski vang je het op met je rug. Is wat gevoeliger.
|
|
|
Eddy Lansink
Gast
|
T springen gaat facking veel pijn doen. K ga wel eens op mn kiteboard zitten op een melige dag. Als ik dan over de golven moet komen, houd ik met 1 hand mijn voetband vast, maar de landing is vaak erg pijnlijk, en dan donder je maar een metertje naar beneden ofzo.
K moet wel zeggen dat t erg veel plezier geeft, k denk dat dat komt omdat je zo dicht bij t water zit.
Eddy
|
|
|
johan wittoeck
Gast
|
[edit mod] Een 3 jaar oud topic omhoogschoppen mag enkel als er echt reden is tot discussie niet om een 2dehands aanbieding te doen. Daar hebben wij een 2dehands sectie voor.
|
|
|