Epic Kites van Dimitri Maramenides

Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #50 November 13, 2009, 17:07:01
edit2Rapporteer  
Gezien mijn (korte) ervaring met de 2008 Eclipse Thruster heb ik hoge verwachtingen!!!

Eeuwig zonde dat het management dat merk zelf beschadigd heeft, daar het product gewoon goed is. Zie bijvoorbeeld  ook de review in de kiteboarding.de

Geronimo of je alter ego epickites: heb je het ontwerp van de gedaan?
Vindt het er nl. helemaal niet verkeerd uitzien
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #51 November 13, 2009, 17:48:24
edit2Rapporteer  
ff goed lezen reflex Wink

Zegt hij na het editen van het verhaal, ja zo ken ik er ook nog wel 1.
epickites

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #52 November 13, 2009, 19:51:36
edit2Rapporteer  
Hey Michiel.

Ik ben idd graphic designer bij Epic. Samen met Steven Burlo een australier.
We zijn er zoals in de officiele info bladen vanaf het begin bij betrokken.

Waarschijnlijk zal er binnenkort meer komen wat betrefd interviews van diverse bladen en Kiteforum. Dimitri heeft mij gevraagd of ik bij deze interviews aanwezig wil zijn. Om te vertellen hoe we et zo snel voor elkaar hebben gekregen
Helaas zal het een skippy (skype) interview zijn, ipv een gesprek op de bahamas... maar wie weet komt dat ooit nog.
epickites

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #53 November 16, 2009, 16:02:13
edit2Rapporteer  
Kwam wat nieuwe testimonials van Dimitri zn bezoek aan aruba.

vond het wel tof te zien dat er ook een nederlander test. Weet nog niet wie et is.


http://www.youtube.com/watch?v=l0z0oNAbQ4Q

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #54 November 16, 2009, 23:35:48
edit2Rapporteer  
Dat zijn gasten die aan kite/surfschool bij Fishermans Hut verbonden zijn.

1ste stukje is de spot bij de bierbrouwerij.
Jammer dat hij geen beelden van de spot "Boca grandi" heeft.

Persoonlijk vind ik dit soort stukjes 10x niets.
Dimitri promote de kiteschool op Aruba (veel Amerikanen die daar komen) en als dank doen ze een leuk woordtje voor Epic.... erg doorzichtig maar wel leuk om Aruba weer even op Youtube te zien.

Damn.. ik hoop dat Dimitri gewoon weer een leuke promo film met eigen actie beelden gaat maken.

Ps dit zegt niets over mijn mening van de kites want ben er zeker van overtuigd dat Dimitri en Momi goede kites op de markt brengen.
epickites

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #55 November 17, 2009, 00:35:07
edit2Rapporteer  
Tis ook niet mijn ding.. ongeloofwaardig vooral. Maarjah. kennelijk werkt et ergens wel anders zouden ze et niet meer doen.
Dimitri heeft een leuk legertje teamriders, dus die beulvids die komen vast binnenkort wel.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #56 November 19, 2009, 20:05:57
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=D19riMyog1c&feature=player_embedded


Weer iets meer actie van de kite erin. Al word ik nu wel een beetje moe van al die mannen die praten wil ik toch echt weten hoe het vaart.
epickites

Geen avatar

Berichten: 35
Antwoord #57 December 01, 2009, 18:53:35
edit2Rapporteer  
Hier een nieuwe video, Details info over de Renegade.


http://www.youtube.com/watch?v=UVw-73dRXKA&feature=sub


En een actie video van Dimitri op de renegade. Strapped surfboard. En kiteloops.


http://www.youtube.com/watch?v=0feGTLPQBok&feature=sub
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #58 December 01, 2009, 19:42:06
edit2Rapporteer  
In eerste instantie was er bij het openen van dit topic hier en daar wat weerstand ( het zou een reclame topic zijn en geen nieuwswaarde) Om te voorkomen dat dit topic uiteindelijk dan toch een echte commercial gaat worden gaat er nu een slotje op.
Epickites als je echt iets nieuws hebt dan maar even een nieuw topic openen dan en filmpjes naar de afd Foto's en Video's .
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.