Stormchaser wel snel ........maar TNT niet.......

Ocean-Limbo

Berichten: 2637
November 24, 2009, 16:56:30
edit2Rapporteer  
zondag 15-11 Shit, balen, vin verloren op Rockanje  Angry
Zelfde avond nog vlug per mail 2 nieuwe vinnen besteld bij Stormchaser.

Krijg volgende dag (16-11) bericht van Stormchaser dat ze op de post zijn gezet ..... dus morgen, hooguit overmorgen kan ik de nieuwe vinnen onder mijn Mako schroeven. YeSS

Niet dus .... Angry

18-11: hele huis uitgekamd en de papierbak ondersteboven gegooid. Vrouw en kinderen aan een systematische ondervraging blootgesteld: "Hebben jullie een iets dikkere envelop...gezien/weggegooid"? ListenToMe

vrijdag 19-11: Met Berry van Stormchaser gebeld. Hij zegt dat ze 16e echt met de post zijn gegaan.

zondag 22-11: heerlijk gevaren met mijn Mako en dat op maar een vin!  YeSS

dinsdag 24-11: kom thuis van mijn werk en krijg de voordeur met moeite open want hij wordt geblokkeerd door een bovengemiddeld dikke envelop: de Makovinnen. Vlug kijken naar de stempel op de postzegel: klopt, 16-11. ThumpsUp

Strekking van het verhaal:
* een brief doet 8 dagen over de afstand Roterdam - Heerlen ThumpDown
*  privatisering is een versterking van de kwaliteit en service ...... ThumpDown
* de topmanagers van TNT mogen daarom best wel wat meer bonussen krijgen .... ThumpDown
* bij TNT mogen ze best wel nog wat meer bezorgers op straat zetten bij deze bezorgkwaliteit ..... ThumpDown
* twijfel niet aan jezelf .... Grin
* twijfel ook niet aan je vrouw en kinderen ...... Grin Grin
* twijfel ook niet aan je dealer ..... Grin Grin Grin

* twijfel vooral aan hem/haar waaraan je nooit zou twijfelen (dit is een diepe) ....... Roll Eyes

Maar .... zijn ze nu wel echt nodig onder een Mako? .....dit board is met zijn überconcaaf eigenlijk een grote varende vin ........ Grin
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 November 24, 2009, 17:06:22
edit2Rapporteer  
Limboooooo!
Ja man meer vin onder die mako knallen! Ik heb nu een Richtigen Riesenfinne  onder de 140 wide zitten en dat ript heerlijk.

Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 November 24, 2009, 17:27:54
edit2Rapporteer  
gewoon DEZE  ff invullen en de reactie afwachten.................
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #3 November 24, 2009, 17:32:49
edit2Rapporteer  
gewoon DEZE  ff invullen en de reactie afwachten.................
Heb ik ook ooit eens ingevuld, en nooit meer iets van gehoord....
(kite opgestuurd naar belgie, de ontvanger had moeten tekenen, terwijl ie bij de buren was afgeleverd, rara...)
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #4 November 24, 2009, 18:16:55
edit2Rapporteer  
limbo, Heerlen is ook niet de beste woonplaats met kiten als hobby...
joggli

Berichten: 83
Antwoord #5 November 24, 2009, 18:23:01
edit2Rapporteer  
kan gebeuren! niet iets om je verschrikkelijk druk over te maken!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #6 November 24, 2009, 18:29:29
edit2Rapporteer  
kan gebeuren! niet iets om je verschrikkelijk druk over te maken!
wacht maar totdat jij ( terwijl het kneitershard waait en jij vrij bent)  een weekje zit te wachten op materiaal wat je al thuis zou moeten hebben.
Da's dus echt een drama!  Grin
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #7 November 24, 2009, 18:45:01
edit2Rapporteer  
limbo, Heerlen is ook niet de beste woonplaats met kiten als hobby...

Het tis  een kwestie van geduld ....... Roll Eyes

Als Al (Gore) gelijk krijgt dan bevindt de kustlijn zich, - over een jaar of 20 - ter hoogte van Sittard ....hoef ik maar 10 minuutjes te rijden. Grin

mogen jullie in mijn tuin kamperen ....... Grin

Gelukkig hebben we ok nog Kessie .... maar dat is beslist geen beginnersspot ... ListenToMe

gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #8 November 24, 2009, 18:57:45
edit2Rapporteer  
Beste Limbo en Rudo, jullie varen beiden dus Mako. Ik loop daar ook al een tijdje over te denken, want het board ziet er echt super uit. Heb alleen nooit de mogelijkheid gehad te testen. Is het echt zo TOTAAL anders dan bv Nobile 666? Dat vaar ik nu naast een custom board uit Duitsland (Jawohl!) De 666 is te stijf naar mijn zin, slecht voor m'n knieen en veel te veel spray. Custom boardje is wel top vind ik. Welke windrange is de Mako inzetbaar? Ik vaar Flexifoil 6-9-12m van af kleine 4bft  tot ongeveer kleine 8.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #9 November 24, 2009, 19:43:53
edit2Rapporteer  
Tja gebruikersnaam ik ben VOOR de Mako, verwacht geen flextip pop, maar een snelle smooth ride, carven dat het een lust is en gewoon de golven in... Het is iets anders maar de meeste Mako riders keren niet meer terug naar die oncomfortabele bulldozers. Ik kom ook van de 666, loved it, maar die is wel heel erg vergeten.
Met de 140x40 gaat springen, old skool, beetje poppen allemaal prima, en je knieeen zullen je dankbaar zijn!
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #10 November 24, 2009, 19:45:50
edit2Rapporteer  
@gebruikersnaam,

Een Mako is als een ..........nieuwe vriendin? .....je eerste kind? ........een ander merk auto? ......

Het is even wennen maar daarna wil je niet meer anders:
geen spray meer, geen golfhappen, geen overbelaste bovenbenen, .... ThumpsUp
wel veel snelheid, veel comfort, no problem with choppy water, lekker carven&rippen en daarnaast ook nog old school .. ThumpsUp

Ik vaar mijn Mako Classicvan 15 tot 35 knopen. Omdat het een smalboard is heeft hij net iets meer power nodig dan een breed board. Door de überconcaaf loopt hij gooed hoogte en ondanks zijn lengte van 1.50 is hij verrassend wendbaar en speels.


Mijn boardje testen ....?   
Dacht het niet .........ik leen je toch ook niet mijn vriendin uit..... Angry
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #11 November 24, 2009, 19:55:30
edit2Rapporteer  
Tnx guys. Ik zal de makojacht heropenen. Iemand nog belangstelling voor een supervette 666?
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #12 November 24, 2009, 21:15:03
edit2Rapporteer  
lounge...?
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #13 November 24, 2009, 23:09:34
edit2Rapporteer  


mogen jullie in mijn tuin kamperen ....... Grin


ik kom erop terug als m'n huis onder water staat, mss m'n zoon  ThumpsUp
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #14 December 30, 2009, 12:53:26
edit2Rapporteer  
Springen is minder, maar carven is super, met veel comfort. Is ook onverwacht supersnel.

Wat de post betref; ik hoorde onlangs de term; LImbabwe, schijnt al een oude mop te zijn.
Komt van Zimbabwe; dit jaar hebben ze het 10 miljard biljet ingevoerd, met een waarde van 23 euro.
Ga je daar een kite bestellen, dan moet je met een kruiwagen vol geld de overdracht doen. Dit jaar 10 miljoen!! inflatie.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.