How to kiteboard ebook

kelly_V_1985

Geen avatar

Berichten: 1
Maart 01, 2010, 16:17:29
edit2Rapporteer  
Hi,

ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje.
Ik ga binnenkort naar Egypte op vakantie voor een kitecursus  Joepie

Ik zou me graag al wat willen voorbereiden door een goed startersboek aan te kopen.

Na wat googlen kwam ik terecht op  http://www.howtokiteboardlessons.com

heeft iemand van jullie dit ebook ? Is het goed ?

er zijn maar weinig boeken te vinden vind ik.

bedankt allemaal  YeSS

Kelly

gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #1 Maart 01, 2010, 16:23:57
edit2Rapporteer  
Hoi Kelly,
IKO heeft een paar dvd's uitgebracht. 'Progression beginner' is volgens mij wat je zoekt. Filmpjes en uitleg is duidelijker dan foto's in een boekje.
Succes en veel plezier in Egypte!
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #2 Maart 01, 2010, 16:28:42
edit2Rapporteer  
Toevallig dat je naar Egypte gaat, dit staat in je link, en is wel erg belangrijk;

When people take private kiteboard lessons with me this costs them 100$ an hour. There are also 3 courses (level 1, 2 and 3) with prices from 350$ to 700$. As you can see this is pretty expensive.

My good friend Bart took similar kiteboard lessons in Egypt a time ago and spend 400€ (540$). He was really disappointed as there were 8 people in a group, which resulted in very little “private” time with the instructor. Furthermore the total course only took 6 hours …


Dus zorg in ieder geval dat je goed les krijgt! En er is een beginners info dingetje op de homepage, misschien heb je daar wat aan.

Het is zeker een goed idee om je in te lezen voor je begint, maar dat boek lijkt me niet zo bijzonder. Met google en youtube (how to kitesurf) kom je ook een heel eind.

In nl ben je ongeveer 250 euro kwijt voor 3x 4 uur les, met 3 personen per instructeur, en dan kan je verder zelf oefenen.

Succes! en pas op, het is errug verslavend, je bent gewaarschuwd ThumpsUp
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Maart 01, 2010, 19:38:51
edit2Rapporteer  
NL is sowieso VEEL goedkoper, er zitten in egypte wel goede instructeurs, maar ook slechte, zorg ervoor dat je sowieso geen Rus als instructeur hebt. In Hurghada en El Gouna zit een Poolse en een Duitser, die kunnen iig fatsoenlijk lesgeven (Betty&Daniel) Verder kan je vragen naar Gaz(ook hurghada)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.