wie weet er meer over situatie harderwijk

mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Februari 28, 2010, 14:08:50
edit2Rapporteer  
rond 12.00 vloog er een heli van de politie meerdere malen zoekend boven de kust van Harderwijk. Ik kreeg direct een hele vervelende deja-vu nav afgelopen 8 mei met Kaptain.
Ben wel even naar het water gelopen maar niemand kon me vertellen wat er gebeurd was.
volgens mij was er niet veel aan de hand maar er voer een half uur later nog steeds een reddingsbootje rond.


weet iemand meer???

[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #1 Februari 28, 2010, 14:27:07
edit2Rapporteer  
Normaal gesproken kun je hier: http://monitor.livep2000.nl/ alle melding van de hulpdiensten terugvinden. Omgeving Harderwijk is echter weinig spannends te melden vandaag.

Ik kwam nog wel deze tegen:
         
12:55:50 27-02-10   27   KNRM   Prio 1 GV kitesurfers in problemen tussen Noordelijk Havenhoofd en pierKNRM (knrm beide stations: nee) Object op strand   
         
Kitesufferd

Berichten: 76
Antwoord #2 Februari 28, 2010, 16:43:56
edit2Rapporteer  
Heeft gelukkig niks met kiten te maken: (bron Blikop112)
"Harderwijk - De politie in Harderwijk is zondag 28 februari een zoekactie gestart naar een mogelijk slachtoffer van een vechtpartij.

De zoekactie volgt nadat meerdere getuigen zaterdag verklaarden dat een minderjarige jongen tegen hen had gezegd dat hij iemand bewusteloos had geslagen en in het water had gegooid.

Dit zou omstreeks 22.00 uur tussen Strand Horst en de Boulevard in Harderwijk hebben plaatsgevonden. De jongen is aangehouden en ingesloten en wordt momenteel verhoord."
mcjosti

Geen avatar

Berichten: 47
Antwoord #3 Februari 28, 2010, 16:56:57
edit2Rapporteer  
oke dank je,
 
of we over gelukkig mogen spreken is hier natuurlijk de vraag.

in ieder geval bedankt voor je opheldering.

Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #4 Maart 01, 2010, 13:56:46
edit2Rapporteer  
http://www.nu.nl/binnenland/2195747/politie-zoekt-weer-vermiste-man-bij-harderwijk.html
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.