Canon Hf S-10 ! Gebruikerservaring gezocht

Retard

Berichten: 782
Maart 28, 2010, 22:20:21
edit2Rapporteer  
Ik zou graag in contact willen komen met iemand die exact dezelfde camcorder heeft.
Omdat ik een aantal vragen hier over heb wat betreft het editten van de videos, verder vind ik ook niet me gefilmde videos terug ... Allemaal erg vreemd .. me foto's die zie ik wel maar me filmpjes niet :s

Alvast bedankt !


Richard
Dirkie

Berichten: 479
Antwoord #1 Maart 29, 2010, 08:45:00
edit2Rapporteer  
Ik heb er ook zo een, of een S-20, weet ik niet eens uit m'n hoofd. Ze filmen in avchd formaat, dat zijn de *.mts bestanden die je via de verkenner kunt vinden. Om die (een beetje relekst) te kunnen editen heb je een behoorlijk bakbeest van een computer nodig. Ik heb een dikke quad core met 4 Gb intern en dan lukt het wel. Ik gebruik adobe premiere.
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #2 Maart 29, 2010, 17:42:05
edit2Rapporteer  
Hier een dual core met 4GB en dat gaat maar net, echt vloeiend is het niet dus een quad core zou idd beter zijn. Kortom je moet inderdaad een redelijke pc hebben.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.