Camera voor extreme sports

timothy86

Geen avatar

Februari 23, 2010, 00:34:45
edit2Rapporteer  
Ey mensen,

Hierbij heb ik een vraagje of jullie mij willen helpen met het beantwoorden van een paar vragen van rondom de ontwikkeling van een lifestyle camera. Dit moet je zien als een camera speciaal ontworpen voor kitesurfers qua design, specificaties en gebruiksmethodes. De camera zit nu in de ontwikkelingsfase, toch heb ik nog wat extra informatie nodig van jullie om de camera dusdanig te produceren en te introduceren op de markt dat iedere kitesurfer of andere extreme sporters er tevreden naar zijn. Ik heb hierbij dan ook een vragenlijst (de link staat onderaan in dit stuk tekst) opgesteld, waar ik heel blij van zou worden als zoveel mogelijk mensen deze willen invullen. Jullie hulp wordt heel erg gewaardeerd. Mocht je nog vragen hebben hierover, dan kun je me altijd mailen. (De komende weken zit ik wel in Mui Neh, Vietnam) Toch zal ik alle moeite doen om je vragen te beantwoorden. Ik wil jullie nu alvast bedanken voor jullie hulp!

De link voor de vragenlijst is: http://www.thesistools.com/?id=122511

Ayooo

Timothy
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #1 Februari 23, 2010, 00:57:45
edit2Rapporteer  
Deze gaat ik morgen even voor je invullen. Wink
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Februari 23, 2010, 17:42:02
edit2Rapporteer  
Ingevuld ThumpsUp

Maar heb wel een paar opmerkingen:

Vraag 9:

"Ik vind het belangrijk om de duurste en kwalitatief beste spullen te hebben."
Klopt niet helemaal: kwaliteit en duur hebben geen vaste relatie, oftewel dure spullen zijn niet automatisch hoog van kwaliteit en andersom

Ik wil kwalitatief hoogwaardige spullen hebben > absoluut wel!
Maar die zijn echt niet de duurste.

Ik ben geneigd het gedrag van anderen te volgen.
In welke context? En over welk gedrag heb je het precies? Tricks doen, gevaarlijk doen, kopen wat mijn buurman ook koopt? Onduidelijke vraag.

Ik probeer steeds beter te worden, dit doe ik met behulp van hulpmiddelen.
Welke hulpmiddelen? Rollator, Ladder, zakhorloge....iets specifieker omschrijven, want ik vermoed dat je het opnemen van je eigen kunsten bedoelt om ze later terug te kijken om er van te leren. Of iets dergelijks.

Vraag 12:
Wat vind je het belangrijkste wanneer je een lifestyle camera aanschaft voor het filmen van je tricks?

Mogelijkheden in het gebruik VS Mogelijkheden van de toepassing?
Uiterlijk en design VS Uitstraling van de camera?

Meer van hetzelfde lijkt mij Huh

Vraag 15:
Meerdere antwoorden zouden hier vrij logisch zijn

rocket man

Antwoord #3 Februari 23, 2010, 17:58:55
edit2Rapporteer  
ingevuld, vragen soms te specifiek gericht op alleen tricks. Ik denk bv een camera op m'n kite te monteren en van boven te filmen hoe ik de golven af ga, andere gedachre is om een camera op m'n bar te zetten of board.
timothy86

Geen avatar

Antwoord #4 Maart 17, 2010, 17:03:40
edit2Rapporteer  
allen tot nu toe in ieder geval hartstikke bedankt voor het invullen van de vragenlijst! ik hoop nog meer reacties van mensen te krijgen om zo de behoeften en wensen van eenieder specifiek te krijgen om de camera zo te ontwikkelen dat het aan het gross van de wensen voldoet!

thnx voor commentaar.. ik zal kijken hoe ik de vragen kan aanpassen en of verbeteren
gnijzink

Antwoord #5 Maart 17, 2010, 17:28:52
edit2Rapporteer  
Done...............
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.