xtreme channel van de buis bij ziggo

NIELZZZZ

Maart 08, 2010, 23:08:31
edit2Rapporteer  
gasten xtreme channel is uit pakket gehaald bij ziggo,nu heeft mijn vriendin gebeld naar ziggo omdat die hier dagelijks wel een paar keer opstaat die zender.

nu zei die gast dat die uit pakket is gehaald,maar als er genoeg mensen om bellen die dan waarschijnlijk wel weer terug komt.

ik weet niet of ik de enige ben die die zender vaak keek,maar anders ziggo gaan bellen want dan komt die misschien weer terug.
gewoon beetje aan de telefoon zeiken,dat je het raar vind dat die weg is en niet eerst een brief krijgt ofzo...
Geronimo79

Antwoord #1 Maart 08, 2010, 23:17:32
edit2Rapporteer  
nouw laat dat digitale tv maar zitten dan... ik wou et juist vanwege de xtreme.
Morres

Antwoord #2 Maart 09, 2010, 01:38:26
edit2Rapporteer  
is een betaal zender toch?
helium

Antwoord #3 Maart 09, 2010, 08:24:19
edit2Rapporteer  
Ga `m ook opzeggen!!!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #4 Maart 09, 2010, 10:52:46
edit2Rapporteer  
Ik heb digitaal tv, bellen en internet via UPC.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar werkt allemaal erg goed.
Ben nog steeds in het bezit van Extreme en playboy channel  Joepie
Krizze

Antwoord #5 Maart 09, 2010, 17:20:50
edit2Rapporteer  
En Hustler is er ook nog es af gehaald Cry
KiteFEEL

Antwoord #6 Maart 09, 2010, 17:28:03
edit2Rapporteer  
Dat wordt dan maar extreme filmpjes via youtube bekijken...
Morres

Antwoord #7 Maart 09, 2010, 19:00:25
edit2Rapporteer  
En Hustler is er ook nog es af gehaald Cry
Hopen dat het snel gaat waaien Wink
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #8 Maart 09, 2010, 20:15:28
edit2Rapporteer  
Extreme Hustle Playboy en meer van dat zijn extra pakketten waar je extra voor betaald.

Weet niet hoe of het bij jullie zit maar ik heb ook digitale televisie van ZIGGO moet eerlijk zeggen dat ik het bagger vind. ThumpDown
Heel vaak (paar keer per minuut) gaat het beeld over in een soort malee van blokjes doorelkaar dan geen geluid dan een zwart beeld en daarna gaat ie weer verder met gewoon beeld.  Undecided
Heb al eens contact gehad met ZIGGO en gevraagd of ze een mannetje kunnen sturen maar dat doen ze dus niet stelletje eikels.
Meer mensen hier last van  Huh
(HJ) MINI-ME

Antwoord #9 Maart 09, 2010, 20:21:01
edit2Rapporteer  
Dat komt omdat het signaal door de lucht gaat. Via UPC gaat het signaal via de kabel en heb je dus minder last van storingen..
Langbeest

Antwoord #10 Maart 09, 2010, 20:36:57
edit2Rapporteer  
Ziggo gaat ook via de kabel net als UPC
Storingen digitaal zijn meestal oorzaak van slechte bekabeling en/of connectoren
(HJ) MINI-ME

Antwoord #11 Maart 09, 2010, 20:49:58
edit2Rapporteer  
Storingen digitaal zijn meestal oorzaak van slechte bekabeling en/of connectoren
Dan weet ik het ook niet meer  Embarrassed
Tim_GTS5

Antwoord #12 Maart 09, 2010, 20:52:34
edit2Rapporteer  
Extreme Hustle Playboy en meer van dat zijn extra pakketten waar je extra voor betaald.

Weet niet hoe of het bij jullie zit maar ik heb ook digitale televisie van ZIGGO moet eerlijk zeggen dat ik het bagger vind. ThumpDown
Heel vaak (paar keer per minuut) gaat het beeld over in een soort malee van blokjes doorelkaar dan geen geluid dan een zwart beeld en daarna gaat ie weer verder met gewoon beeld.  Undecided
Heb al eens contact gehad met ZIGGO en gevraagd of ze een mannetje kunnen sturen maar dat doen ze dus niet stelletje eikels.
Meer mensen hier last van  Huh

Heb je een LCD tv ? Dat kan bij sommige merken ook weleens problemen opleveren, hier iig geen problemen met digitale tv van ziggo op een plasma scherm.
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #13 Maart 09, 2010, 21:08:35
edit2Rapporteer  
Ja LCD. Sony Bravia.
Heb al eens alle bekabeling en connectors vervangen maar dat gaf geen verbetering  Undecided
Reflex

Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #14 Maart 09, 2010, 21:33:43
edit2Rapporteer  
Tim, dat is absoluut onzin. Er zit geen verschil in LCD of Plasma wat de kwaliteit van je digitale tv betreft. Het ligt vaak aan je ontvanger (misschien intern?) of ontvangst. In het menu van je digitale ontvanger kan je als het goed is je ontvangst zien. Veel kans dat je na een aantal splitters zit en daarom slechte ontvangst hebt. Zo niet dan kan het ook aan de kabel liggen tussen je ontvanger en tv. Leen eens bij iemand een ontvanger en kabel om te proberen.
Langbeest

Antwoord #15 Maart 09, 2010, 22:31:16
edit2Rapporteer  

Hou jij je gewoon maar bezig met kiten Grin
(HJ) MINI-ME

Antwoord #16 Maart 09, 2010, 22:42:17
edit2Rapporteer  

Hou jij je gewoon maar bezig met kiten Grin

Tja dan moet het wel gaan waaien..... Het niveau is nu al gedaald tot dit soort onderwerpen.... en trieste is dat ik ook nog mee doe aan deze discussie...

Ik heb 100 Hrtz en plasma en ben helemaal klaar voor de wk   YeSS
Hard2Handle

Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #17 Maart 11, 2010, 12:23:58
edit2Rapporteer  
Heb ook maar even mijn ongenoegen geuit bij Ziggo over het stoppen van Extreme Channel zonder reden, er is toch geen wind.
Was wel 1 van mijn favo kanalen...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.