Idefixe
|
hhmmppff ik zie m'n eigen tekst niet meer terug? Is dat alleen bij mij of ziet de rest ook niets?
|
|
|
Kevin
|
Ik zie je reactie ook niet is helemaal leeg
|
|
|
Kevin
|
Maar wat lelijk dat watersportweer.nl het nu nog niet doet of doe ik iets verkeerd? watersportweer.nl ligt er iig uit kom ik op weer.nl terecht.
|
|
|
Reflex
Logs: 0 | 20 uur
|
Idefixe dat is een bekend probleem en komt door je url. Inmiddels aangepast
|
|
|
|
wouterb
|
http://watersportweer.nl/watersport (dus zonder www.) doet het nog wel heb het op een of ander manier zelfs gepresteerd de directe link naar de wind-pagina in mijn favorieten te plempen. en die werkt ook nog.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Gelukkig doet die link het nog...als ze het dan nog maar bijwerken...
Zou echt een gemis zijn als WSW niet meer in de vertrouwde vorm te raadplegen zou zijn,....waren meeste deel van de tijd echt het beste....
Anders starten we een actie mannen!
|
|
|
Ernestooo
Geen avatar
|
Ik wordt er nog niet warm van....de oude format was wat mij betreft duidelijk en betrouwbaarder dan veel andere sites. De nieuwe format was al beschikbaar via windfinder. En bij windfinder vind ik het gebruiksvriendelijker.
|
|
|
Reflex
|
Ook ik word er niet warm van. Windfinder en windguru blijven voor mij de beste.
|
|
|
mike
|
helemaaal mee eens dit is niks geef mij de oude maar weer terug
|
|
|
Micky
|
Wat een drama....
|
|
|
ricadelic
|
Mocht watersportweer in zijn oude vorm niet meer terug komen, dan kun je (vrijwel) dezelfde output genereren met het programma Ugrib ( www.grib.us) Ff accountje aanmaken voordat je kan downloaden.
|
|
|
Reflex
|
Mensen dit is nog niet de watersportweer site. je word doorverwezen naar een pagina op weer.nl geen paniek dus Wel vreemd dat ze hun site offline gooien nu het seizoen nog niet eens is afgesloten. De beste wind moet nog komen
|
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ik hoop nog steeds iedere week dat ook voor "hun" het seizoen weer begonnen is....
Met alle missers de laatste tijd, kan ik niet wachten tot ze weer online komen!
|
|
|
|
|
[Pepper]
|
Je hebt gelijk. Maar als je enkele dagen geleden www.watersportweer.nl intikte werd je doorgelinkt naar de homepage van www.weer.nl. Dat is nu dus gewijzigd, vandaar mijn berichtje....
|
|
|
Reflex
|
Ik ben altijd doorgelinkt naar die pagina vanaf het begin van dit topic.
|
|
|
Retard
|
Watersport weer zou toch weer terug komen in het nieuwe ''Kiteseizoen ''
|
|
|
Reflex
|
Dat klopt Richard, ik mag dan ook aannemen dat het binnenkort klaar is. Of ze hebben het idee laten schieten. We zullen zien
|
|
|